HÍRLEVÉL TARTALOMNAPTÁR A WEBSHOPODRA CÉGEDRE VEVŐIDRE LISTÁDRA SZABVA

Összegyűjtjük a listádat érdeklő témákat,
hogy a hírleveleid megírása gyerekjáték legyen

hírleveleznél?

De ötleted sincs, miről írhatnál?

Ha nincs témaötlet, úgy képtelenség dolgozni

Az első 2-3 téma adja magát, de utána egyre nehezebb újat kitalálni.

minél tovább húzod, annál fájóbb a dolog

Frusztráló, amikor hiába próbálod, mégsem jön az ihlet.

Az ötlethiányból könnyen halogatás lehet

Elmaradozó levelek, pamlagon hagyott email lista, fájó hiányérzet.

Így viszont pénzt hagysz az asztalon

Az email marketing pénzt termel, ha rendszeresen működteted.

A hírleveled sikerének kulcsa a konzisztencia

Egy sör hírlevél nem hírlevél. Két hírlevél fél hírlevél.
Három hírlevél egy hírlevél…

tudtad?

Statisztikák szerint a  feliratkozók 61%-a legalább hetente, 38% pedig még gyakrabban szeretne hírlevelet kapni.

kulcs a rendszeres kommunikációhoz

"oké, mi ebből a tanulság?"

Ami a vállalkozásod szempontjából lényeges:

1.) legyél ott a fejekben

Hetente – kéthetente legalább menjen hírlevél. 

2.) válassz érdekes témát

Olyat, amiért a követők megnyitják a leveleid.

3.) könnyítsd meg a dolgod

Mindig a témaválasztás a legnehezebb, ezért találd ki előre, miről fogsz írni.

4.) használj tartalomnaptárt

És elfelejtheted a „miről írjak” dilemmát.

Mi mindent nyerhetsz egy Tartalomnaptárral?

01

Jobbnál jobb topikok

Legalább 3 hónapra előre tudni fogod, miről írj.

02

Értékes munkaidő

Minimum 2-3 munkaórát spórolsz meg.

03

Kiszámíthatóság

Nincs több halogatás és ki nem küldött hírlevél.

04

Hűséges követőbázis

Kimagasló megnyitási arányokkal.

05

Profit, szabadság

Bevételtermelő csatorna a vállalkozásodnak.

hogyan kapod kézhez?

1.) egyeztetés

15 percet beszélünk telefonon és megnézzük, akarunk-e együtt dolgozni.

2.) kidolgozás

Az alapján, amit a vállalkozásodról, illetve a célközönségedről elmondasz.

3.) felhasználás

A kézhez kapott témákat úgy és akkor használod fel, ahogy szeretnéd.

miért bízhatsz bennem?

Illetve a munkám eredményességében…

Mándó Milán
Mándó MilánMinner.hu
Tovább olvasom
"Ez jó. Peti ez jó! Uhh olyan headline-t írtunk... plusz spóroltunk 2 órát!"

ha még nem találkoztunk volna

Üdv, Kovács Péter vagyok.

Szövegíróként hozzád hasonló vállalkozókat segítek vevőfókuszú szövegekkel. Cél, hogy amit írok, abból neked profitod legyen.

Amiben hiszek:

Meghallgatlak, megismerem a businessed, veled ötletelek. Majd olyan szöveget írok, ami előre viszi a céged.

Imádom a szakmám, és sok energiát fordítok a szakmai színvonalam fejlesztésére. Nekem a szövegírás olyan, mint egy empátiatorna.

Ha ezzel tudsz azonosulni, akkor vedd fel velem a kapcsolatot és kezdjünk el együtt dolgozni.

ők már bíztak bennem /nem bánták meg/

tedd meg az első lépést kötelezettségmentesen

foglalj díjmentes konzultációt

Mérjük fel 15-20 percben, hogy tudlak segíteni: