Szia,
ebben a levélben vagizni fogok a fogyásomról, majd megmutatom, hogyan viheti előre a módszerem a Te marketingedet!
Igen, a kettő között több összefüggés van, mint hinnéd!
Ne aggódj, nem török Schóbert Norbert babérjaira (ha vannak még).
A napokban esett le, hogy a két terület között valójában mennyire sok az átfedés. Ezt akarom megmutatni. Úgyhogy nyomjuk!
1. tanulság: Nem kell szégyellni, ha a motivációd öncélú
Ciki vagy sem, nálam a „Too Hot to Handle” c. Netflix sorozat volt a gyújtópont. Ültem karácsony utáni pókhassal a fotelben is elkezdtem irigyelni ezeket a kockahasú srácokat.
Most szűk 10 kilóval könnyebben olyan pólók jönnek rám kényelmesen, amik még egyetemista koromban is feszültek.
Szerinted bánom, hogy egy blőd hiúsági kérdés adta a motivációt?
Konklúzió: tök rendben van, ha azért vállalkozol, mert gazdag akarsz lenni, a világot akarod járni, és nem mozgatnak meg az önfejlesztő könyvekben írt fennkölt motivációs hülyeségek.
2. tanulság: A marketing valójában nem bonyolult
A fogyás sem az. Csak azok keltik a bonyolultság látszatát a két terület kapcsán, akiknek ez az érdekük. Beetetés.
Hallottál már a kalóriadeficitről?
Tök egyszerű. Kevesebb kalóriát viszel be, mint amennyit a tested elhasznál. Ha sokáig csinálod, lefogysz. Kellett hozzá egy ingyenes applikáció (Yazio), kitartás és némi mozgás.
A marketing meg a sales se ördöglakat.
Csak itt a kiadásdeficit a cél. Ezt akkor könnyű megcsinálni, ha a bevételek növelésére fókuszálsz.
Meg kell nézni,
- kik a legjobb vevőid?
- ők hogyan találtak rád és a vállalkozásodra?
- és hogy tudod klónozni őket?
Minden más szirsz@r haszontalan marketing szöszmötölést tegyél félre. Ha egy forrásból már patika rendben jönnek a vevők és unatkozol, akkor mehetsz tovább.
3. tanulság: Rakj rendet
Kukáztam a hétvégi chips zabálásokat, az esti virsli lakomákat, és nem akkor mentem bevásárolni, amikor az üveget is átharapnám éhségemben.
Az elején fájt, ma el sem tudnám képzelni máshogy!
Vállalkozóként szintúgy takarítani kell a szokások, rutinok között:
- azt a forgalomszerzési felületet kell nyomni, amelyik a legjobban hoz;
- azt az ajánlatot kell kitenni a kirakatba, amit visznek, mint a cukrot;
- ami meg több idegeskedést termel, mint hasznot, azt el kell felejteni.
Most látom, hogy ebben a levélben nem sok szó esik a szövegírásról.
De figyu…
Az analógia ugyanúgy átültethető:
- mindig az egyszerű szövegek ütnek a legjobban, mert a vevő se bonyodalmakra vágyik;
- foglalkozz a dologgal akkor, amikor nem vagy hulla fáradt, mert úgy több a kreativitás;
- és ne félj hibázni, mert hosszú távon vagy nyersz, vagy tanulsz!
Mert a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!
Peti