Szia,
ebben a levĂ©lben vagizni fogok a fogyĂĄsomrĂłl, majd megmutatom, hogyan viheti elĆre a mĂłdszerem a Te marketingedet!
Igen, a kettĆ között több összefĂŒggĂ©s van, mint hinnĂ©d!
Ne aggódj, nem török Schóbert Norbert babérjaira (ha vannak még).
A napokban esett le, hogy a kĂ©t terĂŒlet között valĂłjĂĄban mennyire sok az ĂĄtfedĂ©s. Ezt akarom megmutatni. Ăgyhogy nyomjuk!
1. tanulsĂĄg: Nem kell szĂ©gyellni, ha a motivĂĄciĂłd öncĂ©lĂș
Ciki vagy sem, nĂĄlam a âToo Hot to Handleâ c. Netflix sorozat volt a gyĂșjtĂłpont. Ăltem karĂĄcsony utĂĄni pĂłkhassal a fotelben is elkezdtem irigyelni ezeket a kockahasĂș srĂĄcokat.
Most szƱk 10 kilĂłval könnyebben olyan pĂłlĂłk jönnek rĂĄm kĂ©nyelmesen, amik mĂ©g egyetemista koromban is feszĂŒltek.
Szerinted bĂĄnom, hogy egy blĆd hiĂșsĂĄgi kĂ©rdĂ©s adta a motivĂĄciĂłt?
KonklĂșziĂł: tök rendben van, ha azĂ©rt vĂĄllalkozol, mert gazdag akarsz lenni, a vilĂĄgot akarod jĂĄrni, Ă©s nem mozgatnak meg az önfejlesztĆ könyvekben Ărt fennkölt motivĂĄciĂłs hĂŒlyesĂ©gek.
2. tanulsĂĄg: A marketing valĂłjĂĄban nem bonyolult
A fogyĂĄs sem az. Csak azok keltik a bonyolultsĂĄg lĂĄtszatĂĄt a kĂ©t terĂŒlet kapcsĂĄn, akiknek ez az Ă©rdekĂŒk. BeetetĂ©s.
HallottĂĄl mĂĄr a kalĂłriadeficitrĆl?
Tök egyszerƱ. Kevesebb kalóriåt viszel be, mint amennyit a tested elhasznål. Ha sokåig csinålod, lefogysz. Kellett hozzå egy ingyenes applikåció (Yazio), kitartås és némi mozgås.
A marketing meg a sales se ördöglakat.
Csak itt a kiadåsdeficit a cél. Ezt akkor könnyƱ megcsinålni, ha a bevételek növelésére fókuszålsz.
Meg kell nézni,
- kik a legjobb vevĆid?
- Ćk hogyan talĂĄltak rĂĄd Ă©s a vĂĄllalkozĂĄsodra?
- Ă©s hogy tudod klĂłnozni Ćket?
Minden mĂĄs szirsz@r haszontalan marketing szöszmötölĂ©st tegyĂ©l fĂ©lre. Ha egy forrĂĄsbĂłl mĂĄr patika rendben jönnek a vevĆk Ă©s unatkozol, akkor mehetsz tovĂĄbb.
3. tanulsĂĄg: Rakj rendet
KukĂĄztam a hĂ©tvĂ©gi chips zabĂĄlĂĄsokat, az esti virsli lakomĂĄkat, Ă©s nem akkor mentem bevĂĄsĂĄrolni, amikor az ĂŒveget is ĂĄtharapnĂĄm Ă©hsĂ©gemben.
Az elején fåjt, ma el sem tudnåm képzelni måshogy!
VĂĄllalkozĂłkĂ©nt szintĂșgy takarĂtani kell a szokĂĄsok, rutinok között:
- azt a forgalomszerzĂ©si felĂŒletet kell nyomni, amelyik a legjobban hoz;
- azt az ajĂĄnlatot kell kitenni a kirakatba, amit visznek, mint a cukrot;
- ami meg több idegeskedést termel, mint hasznot, azt el kell felejteni.
Most lĂĄtom, hogy ebben a levĂ©lben nem sok szĂł esik a szövegĂrĂĄsrĂłl.
De figyuâŠ
Az analĂłgia ugyanĂșgy ĂĄtĂŒltethetĆ:
- mindig az egyszerƱ szövegek ĂŒtnek a legjobban, mert a vevĆ se bonyodalmakra vĂĄgyik;
- foglalkozz a dologgal akkor, amikor nem vagy hulla fĂĄradt, mert Ășgy több a kreativitĂĄs;
- Ă©s ne fĂ©lj hibĂĄzni, mert hosszĂș tĂĄvon vagy nyersz, vagy tanulsz!
Mert a szövegĂrĂĄs a vevĆid nyelvĂ©n az igazi!
Peti