Szia,
képzeld, múlt pénteken nagykövet lettem. Várj, mindjárt megmagyarázom…
Továbbra sem akkor kell engem keresni, ha valamelyik távoli országban akarsz letelepedni. Egy üzleti klubnak (ez itt) lettem a büszke nagykövete.
„Nagyképű” – mondhatod magadban, mint szegény Sanyi bá anno, amikor 1200-as Ladával gyakoroltam a kézifékes fordulásokat.
Pedig szó sincs arcoskodásról. Reklámról se.
Annyi van, hogy nekem jó ott. És ha nekem jó, akkor legyen neked is jó! 2 éve full analfabétán érkeztem ebbe a közegbe. Mára viszont (talán) kezdem kapizsgálni, mi a csízió az üzleti kapcsolatépítésnél.
Szóval, ha el vagy akadva ezen a téren, tudod hol találsz…
De kanyarodjunk rá a mai témánkra…
Avagy mi francot értek azalatt, hogy a GYORS ERŐSEBB, MINT AZ INGYENES?
Máris mondom…
Ugyebár mindkettőt tudod motivációs faktorként használni a marketingszövegeidben. Ha a motivációs tényezők szumó versenyén indulnának, mindkettő az élbolyban végezne.
De azt állítom, hogy a GYORS mindig megverné az INGYENEST.
Ezt mindjárt alá is támasztom…
Tegyük fel, hogyha megveszem a terméked, szolgáltatásod, akkor
- keresek 100 milliót;
- elérem a pénzügyi függetlenséget;
- fiatalabbnak nézek ki 10 évvel;
- megtanulok olaszul;
- a feleségem soha többé nem veszekszik velem;
- meghívnak TED-előadónak;
- stb.
Hirtelen ezek jutottak eszembe. Lényeg, hogy egyik sem rossz értékajánlat. Sőt!
Ha ingyen kínálod őket, az több sebből vérzik. Először is nem fogom elhinni. Büdös, hogy nem kerül pénzbe, hogy kőgazdag legyek, megfiatalodjak, nyelvet tanuljak stb.
Meg hát van itt nekünk egy erősebb motivációnk!
Mondd azt nekem, hogy
- 2 éven belül segítesz megkeresni 100 milliót;
- jövő ilyenkor elérhetem a pénzügyi függetlenséget;
- 1 heti arcpakolás és fiatalabbnak nézek ki 10 évvel;
- a jövő évi nyaralásig megtanulok olaszul;
- holnaptól a feleségem soha többé nem veszekszik velem;
- még az idén meghívnak TED-előadónak;
és csak annyit fogok kérdezni, hol írjam alá!
Konklúzió:
Mondtam már sokszor, de még nem elégszer, hogy mindenki siet. Az emberek gyorsan akarják az eredményt, a változást, a cél elérését. Úgyhogy add meg nekik a marketingszövegeiddel.
Gondolj erre, amikor legközelebb kampányt, hirdetést, weboldalt, hírlevelet, akármit szövegezel.
Tudod, a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!
Peti