Szia,
pár hete tűnt fel, hogy már a Fradi is email marketingezik.
„Na és akkor?” – gondolhatod magadban, ha egyáltalán nem izgat a foci.
De az online marketing és a szövegírás csak érdekel, nemde?
Na ugye! Pont emiatt érdekes a dolog. Van egy futballklub, pénzzel-paripával-fegyverrel-végtelen marketingbüdzsével. De ők azt mondják, hogy az email marketinggel is akarnak valamit.
Heti legalább egy hírlevelet küldenek, és bár Ben Settle féle magasságokat nem ütnek meg, egész jól csinálják.
Úgyhogy gyorsan fel is vettem egy podcast adást a hírleveleik tanulságairól.
A legfontosabb konklúziót gyorsan el is spoilerezem neked…
Csinálják!
Mindig van mit javítani, de heti egy-két hírlevél most már mindig jön tőlük. Így ott vannak az ember fejében. Mondok egy példát:
Bár pusztulatosan bitang f@stos volt a csapat egész tavasszal, a hírlevelek láttán megszólalt bennem egy hang: „Lehet, hogy ki kellene nézni a BL-selejtezőkre?”
Pont ez a lényeg.
Mindegy, hogy hírlevélben, Facebookon, LinedIn-en vagy bárhol máshol tudsz a közönségedhez kommunikálni. Hogyha
📌a marketingkommunikációd nem üres bullshit;
📌mindig adsz valami értéket, és nemcsak a sales dumát lököd;
📌olyan témákat választasz, ami érdekli az embereket;
📌akkor nem tudod olyan sz@rul csinálni, hogy ne működjön!
🎧De inkább hallgassd meg a podcastet, az a legjobb! 🎧
Még egy dolog…
Ma június 30-a van. Q2, vagyis az április-május-június periódus vége. Nálam ilyenkor mindig értékelés, illetve negyedéves tervezés a program.
Azt vettem észre, hogyha a távlati céljaimat 3 hónapos etapokra bontom, úgy jobban haladok és gyorsabban fejlődök.
Ha kipróbálnád a dolgot, csak tedd fel a következő kérdéseket:
- Melyik az az 5 dolog, amit el akarok érni 3-5 éven belül? Milyen út vezet el hozzájuk?
- Az elmúlt 3 hónapban mit sikerült elérni ezen az úton?
- Milyen mérföldkövek voltak az egészségemben / vállalkozásomban / párkapcsolatomban / pénzügyeimben / személyes fejlődésemben?
- Mit fogok elérni ezeken a területeken a következő 3 hónapban?
- Hogyan ünneplem meg, ha sikerül elérni ezeket a célokat?
Tényleg jó móka ez a negyedéves tervezés, csak javasolni tudom.
Mert a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!
Peti