Szia,

képzeld, ma van kerek 4 éve, hogy IGEN-t mondtam az oltárnál!

(Jut eszembe, tudsz ajánlani Budapesten évfordulós-vacsizós helyet, ahol isteni finom a nápolyi pizza? Megköszönném!)

Innen jutott eszembe (mármint az évfordulóról), hogy a 4 év alatt észrevettem hasonlóságokat a házasság és a marketing között. Például:

Sorolhatnám még, de a 3. ponttal megérkeztünk.

Mert egy párkapcsolatban igenis vannak sales-szituációk. Még akkor is, ha galamblelkű vagy és azt mondod, csak a szerelem számít.

Az irodában például rendre téma ebédnél, ki hogyan old meg ehhez hasonló kérdéseket:

Szerintem ezektől a csipri-csupri dolgoktól (is) szép az élet. De mielőtt átmegyek párkapcsolati ész osztóba, vissza az ügyfeleidhez, az eladáshoz és a marketingszövegíráshoz!

Ma a kedvenc szövegíró formulámat akartam veled megosztani:

A neve: BAB

Angolul: Before – After – Bridge

Lényege:

Leírod szöveggel azt a kellemetlen állapotot, amiben a vevőd (vagy a párod) jelenleg elakadt.

Aztán felvázolod, hogyan változhat meg mindez nemsokára.

Majd hidad képzel és megmutatod, hogy a pozitív változás veled együtt valósulhat meg.

Olyan egyszerű, hogy az már fáj. De brutálisan működik. Üzletben is, otthon is.

Pláne, ha egymás mellett, alatt, után részletezed a jelenlegi kellemetlen helyzetet és a jövőbeni kívánt állapotot. Írtam volna ütős példát is, de 10 percen át semmi okos nem jutott eszembe, bocs.

Inkább ajánlok neked egy friss, podcastet: Szövegírás lámpaláz nélkül

Sokan Ă­rtak rĂłla lelkendezve, hallgass bele Te is!

Tudod, a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!

Peti

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük