Szia,
képzeld, ma van kerek 4 éve, hogy IGEN-t mondtam az oltárnál!
(Jut eszembe, tudsz ajánlani Budapesten évfordulós-vacsizós helyet, ahol isteni finom a nápolyi pizza? Megköszönném!)
Innen jutott eszembe (mármint az évfordulóról), hogy a 4 év alatt észrevettem hasonlóságokat a házasság és a marketing között. Például:
- házasság és marketing is csak akkor működik, ha rendben van a kommunikáció;
- kamuzni nem érdemes egyik műfajban sem, mert előbb-utóbb úgyis lebuksz;
- Ă©s tudnod kell eladni, hogy Ă©rvĂ©nyesĂtsd az akaratod.
Sorolhatnám még, de a 3. ponttal megérkeztünk.
Mert egy párkapcsolatban igenis vannak sales-szituáciĂłk. MĂ©g akkor is, ha galamblelkű vagy Ă©s azt mondod, csak a szerelem számĂt.
Az irodában például rendre téma ebédnél, ki hogyan old meg ehhez hasonló kérdéseket:
- Mit nézzünk a Netflixen?
- Hová menjünk péntek este?
- Kinek a szüleinél legyünk hétvégén?
Szerintem ezektĹ‘l a csipri-csupri dolgoktĂłl (is) szĂ©p az Ă©let. De mielĹ‘tt átmegyek párkapcsolati Ă©sz osztĂłba, vissza az ĂĽgyfeleidhez, az eladáshoz Ă©s a marketingszövegĂráshoz!
Ma a kedvenc szövegĂrĂł formulámat akartam veled megosztani:
A neve: BAB
Angolul: Before – After – Bridge
Lényege:
LeĂrod szöveggel azt a kellemetlen állapotot, amiben a vevĹ‘d (vagy a párod) jelenleg elakadt.
Aztán felvázolod, hogyan változhat meg mindez nemsokára.
Majd hidad kĂ©pzel Ă©s megmutatod, hogy a pozitĂv változás veled egyĂĽtt valĂłsulhat meg.
Olyan egyszerű, hogy az már fáj. De brutálisan működik. Üzletben is, otthon is.
Pláne, ha egymás mellett, alatt, után rĂ©szletezed a jelenlegi kellemetlen helyzetet Ă©s a jövĹ‘beni kĂvánt állapotot. ĂŤrtam volna ĂĽtĹ‘s pĂ©ldát is, de 10 percen át semmi okos nem jutott eszembe, bocs.
Inkább ajánlok neked egy friss, podcastet: SzövegĂrás lámpaláz nĂ©lkĂĽl
Sokan Ărtak rĂłla lelkendezve, hallgass bele Te is!
Tudod, a szövegĂrás a vevĹ‘id nyelvĂ©n az igazi!
Peti