Szia,
képzeld, ma van kerek 4 éve, hogy IGEN-t mondtam az oltårnål!
(Jut eszembe, tudsz ajånlani Budapesten évfordulós-vacsizós helyet, ahol isteni finom a nåpolyi pizza? Megköszönném!)
Innen jutott eszembe (mårmint az évfordulóról), hogy a 4 év alatt észrevettem hasonlósågokat a håzassåg és a marketing között. Példåul:
- håzassåg és marketing is csak akkor mƱködik, ha rendben van a kommunikåció;
- kamuzni nem Ă©rdemes egyik mƱfajban sem, mert elĆbb-utĂłbb Ășgyis lebuksz;
- Ă©s tudnod kell eladni, hogy Ă©rvĂ©nyesĂtsd az akaratod.
SorolhatnĂĄm mĂ©g, de a 3. ponttal megĂ©rkeztĂŒnk.
Mert egy pĂĄrkapcsolatban igenis vannak sales-szituĂĄciĂłk. MĂ©g akkor is, ha galamblelkƱ vagy Ă©s azt mondod, csak a szerelem szĂĄmĂt.
Az irodåban példåul rendre téma ebédnél, ki hogyan old meg ehhez hasonló kérdéseket:
- Mit nĂ©zzĂŒnk a Netflixen?
- HovĂĄ menjĂŒnk pĂ©ntek este?
- Kinek a szĂŒleinĂ©l legyĂŒnk hĂ©tvĂ©gĂ©n?
Szerintem ezektĆl a csipri-csupri dolgoktĂłl (is) szĂ©p az Ă©let. De mielĆtt ĂĄtmegyek pĂĄrkapcsolati Ă©sz osztĂłba, vissza az ĂŒgyfeleidhez, az eladĂĄshoz Ă©s a marketingszövegĂrĂĄshoz!
Ma a kedvenc szövegĂrĂł formulĂĄmat akartam veled megosztani:
A neve: BAB
Angolul: Before â After – Bridge
LĂ©nyege:
LeĂrod szöveggel azt a kellemetlen ĂĄllapotot, amiben a vevĆd (vagy a pĂĄrod) jelenleg elakadt.
AztĂĄn felvĂĄzolod, hogyan vĂĄltozhat meg mindez nemsokĂĄra.
Majd hidad kĂ©pzel Ă©s megmutatod, hogy a pozitĂv vĂĄltozĂĄs veled egyĂŒtt valĂłsulhat meg.
Olyan egyszerƱ, hogy az mĂĄr fĂĄj. De brutĂĄlisan mƱködik. Ăzletben is, otthon is.
PlĂĄne, ha egymĂĄs mellett, alatt, utĂĄn rĂ©szletezed a jelenlegi kellemetlen helyzetet Ă©s a jövĆbeni kĂvĂĄnt ĂĄllapotot. Ărtam volna ĂŒtĆs pĂ©ldĂĄt is, de 10 percen ĂĄt semmi okos nem jutott eszembe, bocs.
InkĂĄbb ajĂĄnlok neked egy friss, podcastet: SzövegĂrĂĄs lĂĄmpalĂĄz nĂ©lkĂŒl
Sokan Ărtak rĂłla lelkendezve, hallgass bele Te is!
Tudod, a szövegĂrĂĄs a vevĆid nyelvĂ©n az igazi!
Peti