fbpx

📌4 „gyilkos” kérdés, amivel gyerekjáték eladni

Szia,

hogy vagy?

Felpörgött a business, most hogy benne járunk az őszben, közeleg a karácsony előtti pörgés és végre nem gatyarohasztó melegben kell megváltani a világot?

Apropó világmegváltás…

A minap volt egy tanulságos ügyfélmegbeszélés, ahol kb. ezt kérték (volna) tőlem.

Szerencsére sikerült irányba rakni a klienst meg a projektet. Közben született egy értékes marketing-konklúzió, amit Te is eltehetsz magadnak.

Az ügyfélről…

Kozmetikáknak értékesít(ene), ahol a vendégkörnél pénz, paripa, fegyver is akad.

Mert hát nem occsó az ajánlata. Kb. egy Maldív-szigeteki all-inclusive nyaralás árát ki kell perkálni, ha a licenszelt módszerét szeretnéd adni a vendégeknek.

Potenciális nyereség-faktor, a cucc nyugaton iszonyat nagyot megy és várhatóan ide is be fog törni.

Na de az 1.0-ás sales koncepció igencsak gyatra volt ehhez: „küldjünk ki DM-levelet vásárolt listára egy megrendelő űrlappal”.

Erre mondtam azt, hogy ne menjünk el fejjel a falnak!

Ha nagyértékű az ajánlatod, és nincs egy éhes tömeg, aki bízik benned és aki többször vásárolt már tőled, akkor ne akarj csak szöveggel eladni.

Ezt belátta az ügyfél is.

Így a levélbe megrendelő űrlap helyett foglalható időpontok kerültek. Telefonon fog beszélni az érdeklődőkkel. 4 „gyilkos” kérdést tesz majd fel, amivel gyerekjáték eladni.

Javaslom, hogy memorizáld őket. Anno nekem úgy adtak el félmilliós képzést ezzel a technikával, hogy csak kamilláztam.

  • Mi az a vágyott állapot, ahová 1-3 év múlva el szeretnél érni?
  • Jelenleg mi az, ami megakadályoz ebben?
  • Mivel próbálkoztál korábban és miért nem működött, amit próbáltál?
  • Mennyit érne meg neked, ha elérnéd az első válaszodban megfogalmazott célokat?

Az utolsó pont az igazán cseles.

Ha a lead olyan összeget mond, ami alacsonyabb az ajánlatod értékénél, akkor saját magának kell ellentmondania, hogy elutasítson Téged.

Persze nem átcseszni kell az embereket.

A technika akkor kézenfekvő, ha nagyértékű szolgáltatást értékesítesz, amivel egyébként jól is jár az ügyfeled.

Használd egészséggel!

Még valami…

Címadásról ment ki ma friss podcast adás, hallgass bele! Tökre örülök neki, hogy egyre többen hallgatjátok a műsort és jeleztek vissza az adásokról.

Ma reggel az üzleti klubban már zavarban is voltam a pozitív visszajelzésektől. Ez iszonyat motiváló, hálás vagyok!

Tudod, a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!

Peti

Szeretnél minden héten ilyen tartalmakat?

Iratkozz fel, és legalább heti egy "én írok, Te Keresel" levél menni fog az inboxodba.

Aggódnod nem kell, eszem ágában sincs spammelni, a levélszemetet én is utálom. Ha mégsem tetszik a kontent, bármikor leiratkozhatsz. De azon leszek, hogy még csak ne is gondolj erre.

Kovács Péter

hello@szovegesprofit.hu

Foglalj időpontot. (kattints)

Foglalj időpontot. (kattints)

Kapcsolódó cikkek

Add meg, hová küldhetem az e-bookot

KÉRDEZNÉL? AJÁNLATOT KÉRNÉL?

Köszönöm az érdeklődésed előre is, hálás vagyok.

Töltsd ki az alábbi űrlapot, írd meg miben segíthetek. Amint időm engedi, válaszolok…

Addig is nézz körbe a blogon, vagy hallgass bele a podcast adásokba.

Barátsággal: Kovács Peti

Egy uncsi ajánlatot világbajnok szöveggel is nehéz eladni. De ha az ajánlatod ellenállhatatlan, akkor vinni fogják, mint a cukrot! 

"KERESZTAPA AJÁNLAT INGYENES MINIKURZUS"

Nálad is csak 24 óra egy nap, de feladatból (és problémából) hegyek tornyosulnak előtted?

"profit keresel, akinek bízhatsz a tudásában?"

Őszinteség, felelősségvállalás, az adott szó betartása – jogos, ha ezeket alapból elvárod egy szövegírótól.

"ígéretekből volt elég, neked eredmény kell?"

Add meg, hová küldhetem a sablonokat