Szia,
engedelmeddel ma rövidre fogom, mert jojózik a szemem a sok munkától, meg a meccsre is el kell indulnom mindjárt.
Viszont Dan Kennedy hírlevelének témája nem hagy nyugodni, hadd osszam meg veled is…
Szóval…
- 9.990 Ft-os À la carte vacsora
- 10.000 Ft-os À la carte vacsora
Melyiket vennéd meg szívesebben?
Nyilván a 9.990 Ft-os a nyerő. Hisz 10 Ft-tal olcsóbb nem igaz?! Jogos, nincs is vita.
Pont erre épül az ősrégi árazási trükk. Biztos ismered. Talán fel is ültél már neki. Annyi baj legyen…
Lényege, hogy kerek számok helyett csípj le kicsit az áradból. Röhej, de működik!
Például a 9.990 Ft-os vacsit többen veszik meg, mint a kerek 10 ezerért kínált menüt. A 99.990 Ft-os TV hamarabb talál gazdára, de a 3.990 Ft-os könyvet is előbb teszed a kosárba.
Nem cifrázom.
Még ha ringy-rongy 10 Ft-okról is van szó, így működik a tudatalatti. Pozitív érzelem vezérel, amikor látod a nyereség lehetőségét.
Az agyad viszonyít a kerek árhoz képest.
Még ha a racionális éned tudja is, hogy kicsit megvezetnek, meg hát nincs nagy eltérés.
Mit akarok ezzel mondani?
- Árazásnál ne kerekíts, hanem használd a bizonyított módszert. Kit zavar, ha ősrégi is?
- Ne feledd, hogy a vásárlási döntések érzelmek alapján születnek.
Vagyis a marketingszövegeid hassanak érzelmekre.
Kelts vágyat, korbácsold fel a célok elérése iránti szenvedélyt, ijeszd meg az olvasódat a potenciális veszteségtől vagy hozd rá a frászt, hogy ideje változtatnia.
Ne az agyára, az érzelmeire összpontosíts.
Aztán ő maga ráér megracionalizálni a döntéseit.
Remélem nem szálltam el nagyon.
Olyan büszke voltam, hogy péntek helyett csütörtök esténként kimennek ezek a levelek. A heteim egyik kedvenc időszaka. Nem akartam eltörni ezt a flowt.
Köszi, hogy itt voltál.
Aztán ha kérdeznél vagy hozzászólnál, írj egy választ…
Na irány a stadion!
Tudod, a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!
Peti