fbpx

đŸ€źMiĂ©rt hĂŒlyesĂ©g a 360 fokos marketing? (szerintem)

Szia,

ĂĄllĂ­tom, hogy a hazai marketing ĂŒgynöksĂ©gek gyakorlatĂĄban sok minden kifogĂĄsolhatĂł. Tipikus pĂ©lda erre, amikor a 360 fokos marketing fontossĂĄgĂĄrĂłl kommunikĂĄlnak.

LĂ©nyege, hogy minden lehetsĂ©ges felĂŒleten kommunikĂĄlnod kell, kĂŒlönben nem fogsz profitot termelni.

Ebben a levĂ©lben elmondom, miĂ©rt nem Ă©rtek egyet vele. MĂĄsrĂ©szt, hogy ne csak fikĂĄzĂĄsrĂłl szĂłljon az email, adok egy – szerintem – eredmĂ©nyesebb megközelĂ­tĂ©st, amivel jobban jĂĄrsz


SzĂłval, miĂ©rt tartom hĂŒlyesĂ©gnek a 360 fokos marketing gondolatĂĄt?

  • Mert beparĂĄztat

Tiszta feleslegesen.

„Jajj, ha nem vagyok ott minden social media platformon (is), akkor cseszhetem?”

Dehogy. BiztosĂ­tĂĄsi ĂŒgynökök, privĂĄt orvosok szoktak Ă­gy a fĂ©lelemĂ©rzetre apellĂĄlni. Viszont marketing döntĂ©seket nem tanĂĄcsos Ă­gy meghozni.

  • Mert irracionĂĄlis

Gondolj egy brandre, akinek hasznålod a termékét / szolgåltatåsåt.

AzutĂĄn vĂĄlasztottad Ƒket, miutĂĄn Facebookon, TikTokon, Youtubeon, InstĂĄn, emailen, Pinteresten, Twitteren, podcasten, LinkedInen Ă©s mĂ©g a nyomtatott sajtĂłban is meggyƑztek?

Kötve hiszem!

  • Mert iszonyat erƑforrĂĄs igĂ©nyes

Ki az egyetlen, akinek megéri, ha a felsorolt platformok mindegyikén kommunikålsz?

NyilvĂĄn a marketing ĂŒgynöksĂ©gnek, akik mindenhez Ă©rtenek (de amĂșgy nem), Ă©s mindent meg is csinĂĄlnak neked.

A marketing nem megy befektetett erƑforrĂĄs nĂ©lkĂŒl. Az idƑddel vagy a pĂ©nzeddel Ășgyis fizetsz. Csak az a nem mindegy, mennyit kell beletolni Ă©s abbĂłl milyen megtĂ©rĂŒlĂ©s lesz.

  • Mert ĂĄltalĂĄban besĂŒl

Elfogy a lelkesedĂ©s, kifogy a „mirƑl kommunikĂĄljunk” ötletlĂĄda Ă©s jönnek az ĂŒres tucat tartalmak.

Beesik az elĂ©rĂ©s, a nullĂĄhoz konvertĂĄl az interakciĂłk szĂĄma, a bevĂ©telek apadnak, miközben a kommunikĂĄciĂłs masina fenntartĂĄsa tovĂĄbbra is rahedli idƑt-pĂ©nzt-energiĂĄt zabĂĄl fel.

  • Mert van hatĂĄsosabb megoldĂĄs

Igazåból neked ez a lényeges!

ElƑször csak olyan marketing csatornĂĄra (vagy csatornĂĄkra) fĂłkuszĂĄlsz, ahol tudod, hogy a vevƑid bizonyĂ­thatĂłan jelen vannak.

Itt kommunikålsz. Egyrészt k@rva hasznosan, érdekesen, jól. Måsrészt rendszeresen.

Ezt addig tolod, amĂ­g a dolog el nem kezd pĂ©nzt termelni, illetve sikerĂŒl rendszerszinten beĂ©pĂ­tened a cĂ©ges mƱködĂ©sbe.

Amint ez stabilan megvan, utĂĄna lehet meghĂłdĂ­tani Ășjabb platformokat.

Így nem fogod szĂ©tĂ©getni minden erƑforrĂĄsodat, cserĂ©be mĂ©gis Te leszel az, akinek az ĂŒdĂ­tƑen izgalmas marketingĂŒzenetei szĂĄrnyra kapnak a piacodon.

Jó munkåt még måra, utåna pedig kellemes hétvégét!

Peti

Szeretnél minden héten ilyen tartalmakat?

Iratkozz fel, és legalåbb heti egy "én írok, Te Keresel" levél menni fog az inboxodba.

Aggódnod nem kell, eszem ågåban sincs spammelni, a levélszemetet én is utålom. Ha mégsem tetszik a kontent, bårmikor leiratkozhatsz. De azon leszek, hogy még csak ne is gondolj erre.

KovĂĄcs PĂ©ter

hello@szovegesprofit.hu

Foglalj idƑpontot. (kattints)

Foglalj idƑpontot. (kattints)

KapcsolĂłdĂł cikkek

Add meg, hovĂĄ kĂŒldhetem az e-bookot

KÉRDEZNÉL? AJÁNLATOT KÉRNÉL?

Köszönöm az Ă©rdeklƑdĂ©sed elƑre is, hĂĄlĂĄs vagyok.

Töltsd ki az alĂĄbbi Ʊrlapot, Ă­rd meg miben segĂ­thetek. Amint idƑm engedi, vĂĄlaszolok


Addig is nézz körbe a blogon, vagy hallgass bele a podcast adåsokba.

BarĂĄtsĂĄggal: KovĂĄcs Peti

Egy uncsi ajånlatot vilågbajnok szöveggel is nehéz eladni. De ha az ajånlatod ellenållhatatlan, akkor vinni fogjåk, mint a cukrot! 

"KERESZTAPA AJÁNLAT INGYENES GYORSTALPALÓ"

NĂĄlad is csak 24 Ăłra egy nap, de feladatbĂłl (Ă©s problĂ©mĂĄbĂłl) hegyek tornyosulnak elƑtted?

"profit keresel, akinek bĂ­zhatsz a tudĂĄsĂĄban?"

ƐszintesĂ©g, felelƑssĂ©gvĂĄllalĂĄs, az adott szĂł betartĂĄsa – jogos, ha ezeket alapbĂłl elvĂĄrod egy szövegĂ­rĂłtĂłl.

"Ă­gĂ©retekbƑl volt elĂ©g, neked eredmĂ©ny kell?"

Add meg, hovĂĄ kĂŒldhetem a sablonokat