fbpx

Így ne öntsd ki a vízzel együtt a marketinged

Megköszöntem már, hogy itt vagy és olvasod ezeket a leveleket?

Az előbb néztem rá a statisztikákra.
Jólesik, hogy ennyien olvastok. Köszönöm!

Cserébe hadd hívjam fel a figyelmed egy újabb „marketing igazságra”.

Szerda este 22:32 perckor jött levél egyik ügyféltől, benne – többek között – a következővel:

„az első email a meglévő ügyfelek menedzsmentjére kiment tegnap és eddig a következő eredményeket hozta:

– 252 db vagyis 52%-os megnyitás

– a nemrégiben inaktívvá vált felhasználók közül visszahozott 11-et”

Hogy kontextusba helyezzük és értsd a lényeget:

  • ügyfélnek van egy szoftvere 484 fős felhasználói bázissal;
  • akik elkezdtek inaktívvá válni;
  • ezért kitaláltuk, hogy e-mail kampánnyal aktivizáljuk és hozzuk vissza őket;
  • kiment 1 db e-mail;
  • visszajött 11 db felhasználó;
  • ügyfél egy nap alatt keresett kb. 100 ezer forintot;
  • ami simán megérte, mert az én munkám nem került ennyibe.

Nem azért írtam le mindezt, hogy arcoskodjak az eredményekkel. Van itt kérem fontosabb tanulság is a számoknál. Ehhez viszont tudnod kell az előzményeket is.

Az ügyfél egy korábbi projektnél egy! e-mailt engedett beiktatni a sales folyamatba. Nem hitt az e-mail marketingben. Egy e-mailből persze nem lett csoda.

Szerencsére sikerült meggyőzni arról, hogy

  • egy e-mail nem e-mail;
  • több érintéssel több figyelmet, több érdeklődést, több pénzt tudunk generálni;
  • így nem öntötte ki a vízzel együtt a gyereket is, inkább józan ésszel alakítottunk a folyamaton.

Ennek az üzenetét szeretném oda átkonvertálni a Te elmédbe.

Ha valami nem működik elsőre, ne robbants mindent kapásból. Gondold át, hol lehet a sz@r a palacsintában és hogyan tudnád azt onnan eltüntetni.

Objektíven, józan ésszel, hideg fejjel. A vevőid észjárását alapul véve. Az mindig jó irány.

/Még valami eszembe jutott…

Ha egy mód van rá, minimalizáld a hírfogyasztást. Amiről feltétlenül tudnod kell, arról úgyis informál a környezeted. De ha napi több órát lógsz bármelyik hírportálon, attól csak idegállapotba kerülsz.

Ez nem segít. Attól még nem dugod homokba a fejed, ha a vállalkozásod menedzselésére fókuszálsz. Ha pedig képben akarsz lenni, kérj meg egy jófej ismerőst, hogy heti egyszer hozzon képbe.

Így motiváltabb, koncentráltabb leszel, és még a történésekről sem maradsz le./

Mert a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi.

Peti

U.i.:

Jól jönne a segítség a marketingszövegeidhez? Kattints, aztán beszéljünk róla.

Tudtad, hogy van egy marketingszövegírás képzésem? Nézz rá, mert segít írni magadnak egy medencét (vagy amit csak szeretnél).

Szeretnél minden héten ilyen tartalmakat?

Iratkozz fel, és legalább heti egy "én írok, Te Keresel" levél menni fog az inboxodba.

Aggódnod nem kell, eszem ágában sincs spammelni, a levélszemetet én is utálom. Ha mégsem tetszik a kontent, bármikor leiratkozhatsz. De azon leszek, hogy még csak ne is gondolj erre.

Kovács Péter

hello@szovegesprofit.hu

Foglalj időpontot. (kattints)

Foglalj időpontot. (kattints)

Kapcsolódó cikkek

Add meg, hová küldhetem az e-bookot

KÉRDEZNÉL? AJÁNLATOT KÉRNÉL?

Köszönöm az érdeklődésed előre is, hálás vagyok.

Töltsd ki az alábbi űrlapot, írd meg miben segíthetek. Amint időm engedi, válaszolok…

Addig is nézz körbe a blogon, vagy hallgass bele a podcast adásokba.

Barátsággal: Kovács Peti

Egy uncsi ajánlatot világbajnok szöveggel is nehéz eladni. De ha az ajánlatod ellenállhatatlan, akkor vinni fogják, mint a cukrot! 

"KERESZTAPA AJÁNLAT INGYENES GYORSTALPALÓ"

Nálad is csak 24 óra egy nap, de feladatból (és problémából) hegyek tornyosulnak előtted?

"profit keresel, akinek bízhatsz a tudásában?"

Őszinteség, felelősségvállalás, az adott szó betartása – jogos, ha ezeket alapból elvárod egy szövegírótól.

"ígéretekből volt elég, neked eredmény kell?"

Add meg, hová küldhetem a sablonokat