Szia,
ha régi motorosként olvasod a leveleim, szokatlan lehet számodra a korai időpont.
Az ok prózai. Tegnap jöttem rá, hogy valószínűleg a leghülyébb ötlet péntek délutánonként bombáznom Téged az okosságaimmal. Akkor, amikor a hétvégédre, a kikapcsolódásra, bármi másra készülsz.
Úgyhogy most péntek reggel jön a heti jótanács, a későbbieket pedig meglátjuk…
Mai témánk: honnan tudhatod, melyik ajánlatod lesz a nyerő?
Ha nincs jósgömböd, valójában sehonnan.
Még akkor sem, ha 32 éve vagy a piacon, és a tenyerednél is jobban ismered a vevőidet.
Hány és hány olyan ügyfélkampányban volt már részem, ahol megfuttattunk több verziót, szentül meg voltunk győződve az egyik ajánlat mellett, aztán fekete lóként egy másikat vittek úgy, mint a cukrot.
„Mi akkor a megoldás?” – kérdezte tőlem a telefonban szerda reggel János, aki 32 éve a baba-mama piacon tevékenykedve látott már egy s mást.
- Adjunk 32.000 Ft-os engedményt egyes babakocsikra?
- Legyen babakocsi és Isofix talp együttes vásárlása esetén az Isofix rendszer féláron, 30.000 Ft-os engedménnyel?
- Vagy bármely babakocsihoz adjunk 32.000 Ft értékű vásárlási utalványt?
Aztán beugrott!
„Miért nem kérdezzük meg a célcsoportot?”
Úgyhogy ezekben a percekben megy majd ki a levél, amiben elsőként csak megkérdezzük az anyukákat. Amelyik ajánlat a legtöbb szavazatot kapja, azt tesszük elérhetővé.
Tanulság?
Nem tudhatsz mindig mindent.
De a vevőid pontosan tudják, mire van szükségük. Nem fogják zokon venni, ha őszintén érdeklődsz náluk, mivel járhatsz a kedvükben!
Mint egy papagáj, annyit mondogattam már, a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!
Peti