Szia,

ha régi motorosként olvasod a leveleim, szokatlan lehet számodra a korai időpont.

Az ok prózai. Tegnap jöttem rá, hogy valószínűleg a leghülyébb ötlet péntek délutánonként bombáznom Téged az okosságaimmal. Akkor, amikor a hétvégédre, a kikapcsolódásra, bármi másra készülsz.

Úgyhogy most péntek reggel jön a heti jótanács, a későbbieket pedig meglátjuk…

Mai témánk: honnan tudhatod, melyik ajánlatod lesz a nyerő?

Ha nincs jósgömböd, valójában sehonnan.

Még akkor sem, ha 32 éve vagy a piacon, és a tenyerednél is jobban ismered a vevőidet.

Hány és hány olyan ügyfélkampányban volt már részem, ahol megfuttattunk több verziót, szentül meg voltunk győződve az egyik ajánlat mellett, aztán fekete lóként egy másikat vittek úgy, mint a cukrot.

„Mi akkor a megoldás?” – kérdezte tőlem a telefonban szerda reggel János, aki 32 éve a baba-mama piacon tevékenykedve látott már egy s mást.

Aztán beugrott!

„Miért nem kérdezzük meg a célcsoportot?”

Úgyhogy ezekben a percekben megy majd ki a levél, amiben elsőként csak megkérdezzük az anyukákat. Amelyik ajánlat a legtöbb szavazatot kapja, azt tesszük elérhetővé.

Tanulság?

Nem tudhatsz mindig mindent.

De a vevőid pontosan tudják, mire van szükségük. Nem fogják zokon venni, ha őszintén érdeklődsz náluk, mivel járhatsz a kedvükben!

Mint egy papagáj, annyit mondogattam már, a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!

Peti

Vélemény, hozzászólás?