Szerda délután, épp egy a dolgát valóban értők TikTok-szaki weboldalának szövegén brainstormingolunk. Ügyfél ügyesen lefesti, hogy segít másokon és ettől nekik miért lesz jobb az élet.

Erre beugrik: „hoppá, ez a technika annyira menő, hogy a heti hírlevélbe is beférne”.

Úgyhogy íme, máris mondom a részleteket…

Mielőtt belemegyünk a részletekbe. Ne riasszon el, hogy értékesítési technikát olvastál a címben. A dolog akkor is működik, ha épp nem porszívókkal házalsz. Sőt. Gyaníthatóan többet profitálhatsz belőle másfajta üzleti modellbe építve.

Személy szerint speciel landing oldalt, Facebook hirdetést vagy sales e-mailt szövegezve előszeretettel nyúlok hozzá.

Az egyszerűség kedvéért mutatok hozzá egy „képletet”, utána pedig nézünk gyakorlati példát is:

  1. Fájdalmasan érzékelteted a vevő jelenlegi problémákkal terhes helyzetét.
  2. Kontrasztba állítod ezt a vásárló hőn áhított vágyával.
  3. Majd rámutatsz, hogy a változás kulcsa élni az ajánlatoddal.

Előtte vs. utána. Olyan éles kontraszt, amitől a vak is látja bármilyen ajánlat hozzáadott értékét. Ráadásul megvalósítani sem nehéz. Kreálsz mondjuk két oszlopot:

  1. Egyiket így indítva: „Ha most még…”. Aztán felsorolsz 3-5 fájdalompontot.
  2. Szemben pedig így kezdesz: „Rövidesen…”. Majd felfested a megoldás vágyott állapotát.

Lássuk a modellt konkrét példán keresztül is.

„Az antarktiszi expedíciód egyhangúságát már a kedvenc whiskyd kortyolgatása sem képes megtörni?
Ha most még

Rövidesen

Tudom-tudom, kicsit erőltetett.

De a lényeg úgyis az, hogy megértsd a modellt:

Hajrá, használd egészséggel.

Mert a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!

Peti

U.i.:

Jól jönne a segítség a marketingszövegeidhez? Kattints, aztán beszéljünk róla.

Tudtad, hogy van egy marketingszövegírás képzésem? Nézz rá, mert segít írni magadnak egy medencét (vagy amit csak szeretnél).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük