fbpx

Ismered a viccet, amikor Nyuszika fűnyírót akar kölcsönkérni?

Szia,

tudom-tudom, old-school dolog 2023-ban Nyuszikás viccel jönni, pláne egy hírlevélben.

De bízz bennem, a sztori jól megalapoz a mai szövegíró tippnek.

Szóval…

Nyuszika udvarán ordenáré a gaz. A fűnyírója viszont elromlott. Eszébe jut, hogy kölcsönkérhetné Róka zsírúj szerkezetét.

De már indulás előtt tépelődik a dolgon: „Mi van, ha nem adja oda?”

Komótosan bandukol a Róka-lak irányába, de félúton újból elbizonytalanodik: „Á, úgyse adja oda!”

Ahogy egyre közelebb ér, a kételye szorító gyomoridegbe fordul át: „Kizárt, hogy odaadná!”

A dolog odáig fajul, hogy mire odaér a Róka-lakhoz, kopogás helyett inkább bekiabál az ablakon: „Tudod mit, Róka? B@szd meg a fűnyíródat!”

Ha felröhögtél, már megérte!

Ha legfeljebb egy kínos félmosolyra futotta, akkor sorry.

Úgyis az a lényeg, mire emlékezz a sztoriból, amikor legközelebb szöveggel akarsz eladni.?

Értékesítési szövegírásnál kezelni kell a kifogásokat!

Mert lesznek ilyenek a vevőjelöltek fejében. De ha proaktívan megválaszolod őket, belépsz az ügyfél fejében zajlódó párbeszédbe.

Ami ugyebár a profi marketingszövegek (és szövegírók) ismérve.

Nyerőbb stratégia, mintha nem vennél tudomást a kifogásokról, vagy rájuk görcsölnél, mint Nyuszika.

Ő például a fűnyíró-kölcsönkérő pitch részeként kitérhetne olyan lehetséges ellenvetésekre, hogy

  • „megértem, ha félted, de vigyázni fogok rá”
  • teletankkal hozom vissza”
  • maximum 2 órán át kell csak nélkülöznöd”
  • nem kérem ingyen, cserébe vendégem vagy egy kocka sörre”.

Most nézzünk Téged: Hogyan hárítsd a vevőjelölt kifogásait, amikor szöveget írsz?

  1. Gondold végig, mitől parázhat a potenciális kliens.
  2. Minden szóba jöhető kifogásra dolgozz ki egy-egy megnyugtató választ.
  3. Nézd meg, a szöveged olvasása közben mikor fog a vevőjelölt ezeken töprengeni. (Általában az ajánlattétel után.)
  4. Ékelj be egy ehhez hasonló szövegblokkot:

„Megértem, ha most a következők miatt kicsit még bizonytalan vagy.
Hadd biztosítsalak róla, hogy nincs mitől tartanod, mert…”

Ha így jársz, jobb eséllyel érsz célba, mint Nyuszika!

Pláne, ha belehallgatsz az új podcast epizódba:

Blogírásból PÉNZTERMELŐ gépezet – Diószegi (Számvető) Dani

Tudod, a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!

Peti

Szeretnél minden héten ilyen tartalmakat?

Iratkozz fel, és legalább heti egy "én írok, Te Keresel" levél menni fog az inboxodba.

Aggódnod nem kell, eszem ágában sincs spammelni, a levélszemetet én is utálom. Ha mégsem tetszik a kontent, bármikor leiratkozhatsz. De azon leszek, hogy még csak ne is gondolj erre.

Kovács Péter

hello@szovegesprofit.hu

Foglalj időpontot. (kattints)

Foglalj időpontot. (kattints)

Kapcsolódó cikkek

Add meg, hová küldhetem az e-bookot

KÉRDEZNÉL? AJÁNLATOT KÉRNÉL?

Köszönöm az érdeklődésed előre is, hálás vagyok.

Töltsd ki az alábbi űrlapot, írd meg miben segíthetek. Amint időm engedi, válaszolok…

Addig is nézz körbe a blogon, vagy hallgass bele a podcast adásokba.

Barátsággal: Kovács Peti

Egy uncsi ajánlatot világbajnok szöveggel is nehéz eladni. De ha az ajánlatod ellenállhatatlan, akkor vinni fogják, mint a cukrot! 

"KERESZTAPA AJÁNLAT INGYENES GYORSTALPALÓ"

Nálad is csak 24 óra egy nap, de feladatból (és problémából) hegyek tornyosulnak előtted?

"profit keresel, akinek bízhatsz a tudásában?"

Őszinteség, felelősségvállalás, az adott szó betartása – jogos, ha ezeket alapból elvárod egy szövegírótól.

"ígéretekből volt elég, neked eredmény kell?"

Add meg, hová küldhetem a sablonokat