Szia,

hadd kezdjem azzal, hogy megválaszolom neked a tárgymezőben feltett kérdést.

Szóval, miért vásárolnak az emberek?

A hosszabb álláspontomat elolvashatod ebből a Minner cikkből.

A lényeg, hogy a vásárlási döntések mindig valamilyen érzelemtől vezérelve történnek. Aztán utólag megracionalizáljuk őket, egyfajta önigazolásként.

Pénzbe került, de hát úgyis le kellett cserélni a régit…

Akciós volt…

Annyit dolgozom, ezt igazán megérdemeltem…

Ismerős mondatok, nem igaz? 😊

Mit vigyél magaddal mindebből?

Máris mondom…

Ha el akarsz adni valakinek, ne a józan paraszti eszére akarj hatni.

„Operálj” az érzelmein keresztül. Az sokkal hatásosabb!

Mutasd meg neki, hogy az ajánlatoddal bevételhez juthat, pénzt takaríthat meg, gyorsabban érheti el a célját, elkerülhet egy kényelmetlen szituációt, megszűnhet a fájdalma, jobban érezheti magát, egészségesebbé, illetve menőbbé válhat!

Csak annyi a feladat, hogy a termékedhez / szolgáltatáshoz illeszkedő érzelmi vonalra bazírozol.

Ide a rozsdás bökőt, hogy innentől önként és dalolva kérdezik: „hol tudom megrendelni?”

Pláne, ha mindezt a vevők nyelvén tálalod!

Peti

Vélemény, hozzászólás?