Szia,
hadd kezdjem azzal, hogy megválaszolom neked a tárgymezőben feltett kérdést.
Szóval, miért vásárolnak az emberek?
- Hogy pénzt keressenek
- Hogy pénzt spóroljanak
- Hogy időt takarítsanak meg
- Hogy elkerüljenek valamilyen kellemetlenséget
- Hogy enyhítsenek valamilyen fájdalmat
- Hogy örömöt tapasztaljanak meg
- Hogy javítsák az egészségüket
- Hogy növeljék a státuszukat
A hosszabb álláspontomat elolvashatod ebből a Minner cikkből.
A lényeg, hogy a vásárlási döntések mindig valamilyen érzelemtől vezérelve történnek. Aztán utólag megracionalizáljuk őket, egyfajta önigazolásként.
Pénzbe került, de hát úgyis le kellett cserélni a régit…
Akciós volt…
Annyit dolgozom, ezt igazán megérdemeltem…
Ismerős mondatok, nem igaz? 😊
Mit vigyél magaddal mindebből?
Máris mondom…
Ha el akarsz adni valakinek, ne a józan paraszti eszére akarj hatni.
„Operálj” az érzelmein keresztül. Az sokkal hatásosabb!
Mutasd meg neki, hogy az ajánlatoddal bevételhez juthat, pénzt takaríthat meg, gyorsabban érheti el a célját, elkerülhet egy kényelmetlen szituációt, megszűnhet a fájdalma, jobban érezheti magát, egészségesebbé, illetve menőbbé válhat!
Csak annyi a feladat, hogy a termékedhez / szolgáltatáshoz illeszkedő érzelmi vonalra bazírozol.
Ide a rozsdás bökőt, hogy innentől önként és dalolva kérdezik: „hol tudom megrendelni?”
Pláne, ha mindezt a vevők nyelvén tálalod!
Peti