Szia,

ahogy épp neked írok, odakint sűrű pelyhekben havazik.

Persze szokás szerint nem marad meg. Ahogy földet érnek a hópelyhek, huss, már el is olvadnak. Csak néhány másodpercig ragadnak meg az emlékezetben.

Akárcsak a tucatszerű sablonos szürke KKV-k marketingüzenete.

/Figyelted az átkötést? 😉/

Itt jön képbe a pozícionálás.

Annak a kitalálása, hogy ne a sokadik hőszigetelő / napelemes / könyvelő / fogászat legyél a sok közül.

Mi a francért akarnád úgy pozícionálni magad, mint a konkurenseid?

Az rém unalmas, oda sem figyelnek rá és még árversenybe is taszigál.

Úgyhogy mondom a faék egyszerű technikát, amivel a cégedre irányíthatod a vevők figyelmét:

Figyeld meg, mi a közös bennük? Az iparáguk, a cégméretük, a székhelyük, a nemük, a stílusuk, teszem azt a kedvenc autójuk?

A közös metszetükben ott lesz a tökéletes jelző, amivel pozícionálhatod az értékajánlatodat.

Gyerekek, szerintetek miért mi vagyunk a legjobb választás a vevőinknek?” – futtasd meg a dolgot házon belül, mert könnyen kisülhet a nyerő pozíció a dologból.

A vevőket, a partnereket, a marketing tanácsadókat, valakit egy konferencia kávészünetében.

Lehetőleg olyat vonj be, aki ért a marketinghez és a javadat is akarja.

Hülye vagy, sokkal jobbak vagytok annál, mint ahogy kommunikálni mered!” – aki ilyen nyers őszinteséggel száll be az ötletelésben, az tuti nem akar neked rosszat.

Hogy mintát is adjak neked, a pozícionálás-brainstorming végére ehhez hasonló variációkig kellene jutni:

Na megyek, futok és ugrókötelezek egy kiadósat a hóesésben.

Tudod, a marketing vevőid nyelvén az igazi.

Peti

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük