Szia,

először „Hogyan sz@rasd be a vevőidet” tárgymezővel akartam kiküldeni ezt a levelet.

Aztán rájöttem, azzal nem mondok neked újat, hogy a félelem kegyetlenül erős motiváció.

Jó, akkor menjünk eggyel mélyebbre.

Vegyünk elő egy olyan érzelmi faktort, amiről – szerintem – viszonylag kevesebb szó esik.

Úgy hívom, a purgatórium.

Kicsit más, mint az echte bibliai jelentés. Mindjárt definiálom neked:

„Egy kellemetlen-bizonytalan állapot. Nem elviselhetetlen, de nem is jó. A legrosszabb, hogy nem találni belőle a kiutat és azt sem lehet tudni, hogy meddig tart.”

Vegyünk néhány példát:

Sorolhatnám még.

Ha a vevőd is a purgatóriumban van, ide a rozsdás bökőt, hogy elvágyódik onnan!

Mert lélekölő állapot. Nem fáj eléggé, hogy instant megoldást keressen rá. De beleragadni sem akar, az „hótziher”!

Minden értékesített terméknél vagy szolgáltatásnál van purgatórium motiváció.

Fogyás, vállalkozás, magánélet, pénzügyek, önmegvalósítás, egészség, boldogság, társkeresés, nem sorolom tovább a területeket.

Inkább gondolkodj ma egy kicsit ezeken:

Jó gondolkodást és még klasszabb hétvégét!

Peti

Vélemény, hozzászólás?