Szia,
először „Hogyan sz@rasd be a vevőidet” tárgymezővel akartam kiküldeni ezt a levelet.
Aztán rájöttem, azzal nem mondok neked újat, hogy a félelem kegyetlenül erős motiváció.
Jó, akkor menjünk eggyel mélyebbre.
Vegyünk elő egy olyan érzelmi faktort, amiről – szerintem – viszonylag kevesebb szó esik.
Úgy hívom, a purgatórium.
Kicsit más, mint az echte bibliai jelentés. Mindjárt definiálom neked:
„Egy kellemetlen-bizonytalan állapot. Nem elviselhetetlen, de nem is jó. A legrosszabb, hogy nem találni belőle a kiutat és azt sem lehet tudni, hogy meddig tart.”
Vegyünk néhány példát:
- Felszedtél pár kilót, ezért most minden ruhád feszül. Kövér nem vagy, de a strandszezonnak se esnél így neki. De hiába edzel hetek óta, a mérleg tapodtat sem mozdul.
- Egy ideje megrekedtél a vállalkozásoddal. Nem mész csődbe, de az exit is esélytelen még. Frusztrál, hogy lövésed sincs a szintlépéshez vezető útról.
- A párkapcsolatod nem tart semerre. Oké, nem vagy egyedül, de már a lepkéket sem érzed a hasadban. Szakítani nem akarsz, így viszont megöl az unalom. Mi legyen?
Sorolhatnám még.
Ha a vevőd is a purgatóriumban van, ide a rozsdás bökőt, hogy elvágyódik onnan!
Mert lélekölő állapot. Nem fáj eléggé, hogy instant megoldást keressen rá. De beleragadni sem akar, az „hótziher”!
Minden értékesített terméknél vagy szolgáltatásnál van purgatórium motiváció.
Fogyás, vállalkozás, magánélet, pénzügyek, önmegvalósítás, egészség, boldogság, társkeresés, nem sorolom tovább a területeket.
Inkább gondolkodj ma egy kicsit ezeken:
- „Vajon az én vevőimnél mi ez a középsz@r állapot?”
- „Tudok-e segíteni abban, hogy kijussanak belőle?”
- „Hogy tudom ezt kommunikálni feléjük?”
Jó gondolkodást és még klasszabb hétvégét!
Peti