Szia,
izgatott vagyok, és ezt veled is meg szeretném osztani.
Hétfőn egy olyan vállalkozóval beszélgetek, aki üzemanyagtakarékos vezetésre! tanítja a vevőit.
Végre nem egy sokadik KRESZ-oktató cég, hanem egy izgalmas pozícionálás! Pláne most, amikor 600 Ft alatt sehol sem kapsz üzemanyagot.
Várj, ettől még lehet, hogy nem szaladt fel a pulzusod. Jól gondolom?
De eszembe juttatott egy szövegíró technikát, ami kevésbé ismert, mint az AIDA vagy a 4P-modell. Ez talán érdekesebb lehet neked is.
Az angol neve „fan dancer”.
A „rajongó táncos” szerintem csúf fordítás lenne, így szimplán csak beetetésnek hívom.
A lényege a következő:
- Fogsz egy problémát, amiről tudod, hogy a közönséged csőrét piszkálja.
- Ezt „táncolod körbe” szöveggel.
- Vagyis csűröd-csavarod-nyomkodod, amíg az emberek kíváncsiak nem lesznek a megoldásra.
- De nem lövöd le csak úgy a poént.
- Ha már kellően felcsigáztad az érdeklődést, a megoldásért cserébe kérsz valamilyen elköteleződést.
Elköteleződés = kattintás / feliratkozás / bármi, ami közelebb visz az eladáshoz.
Mondok egy példát:
„Mit kezdj azzal, hogy horror árakon tudsz csak tankolni?
Add el a kocsid? Járj biciklivel? Ne menj sehová és zárd magadra az ajtót otthon?
Nem kell, hogy megfoszd magad a vezetés élményétől. A megoldás sokkal egyszerűbb, mint gondolnád.
Érdekel, hogy spórolhatnál minden kilométeren anélkül, hogy autót váltanál vagy kevesebbet vezetnél?
Akkor kattints és máris mutatjuk a részleteket.”
Pláne ott működik remekül a formula, ahol sokakkal versenyzel a figyelemért. Facebook, Instagram vagy LinkedIn posztokhoz tökéletes.
Használd egészséggel.
Ne használd ugyanazt a tucat rém unalmas dolgot, amit minden konkurensed.
Hozd lázba az embereket azzal, hogy frissebbet, kreatívabbat, mást nyújtasz!
Tudod, a marketing a vevőid nyelvén az igazi!
Peti