Szia,

izgatott vagyok, és ezt veled is meg szeretném osztani.

Hétfőn egy olyan vállalkozóval beszélgetek, aki üzemanyagtakarékos vezetésre! tanítja a vevőit.

Végre nem egy sokadik KRESZ-oktató cég, hanem egy izgalmas pozícionálás! Pláne most, amikor 600 Ft alatt sehol sem kapsz üzemanyagot.

Várj, ettől még lehet, hogy nem szaladt fel a pulzusod. Jól gondolom?

De eszembe juttatott egy szövegíró technikát, ami kevésbé ismert, mint az AIDA vagy a 4P-modell. Ez talán érdekesebb lehet neked is.

Az angol neve „fan dancer”.

A „rajongó táncos” szerintem csúf fordítás lenne, így szimplán csak beetetésnek hívom.

A lényege a következő:

Elköteleződés = kattintás / feliratkozás / bármi, ami közelebb visz az eladáshoz.

Mondok egy példát:

„Mit kezdj azzal, hogy horror árakon tudsz csak tankolni?

Add el a kocsid? Járj biciklivel? Ne menj sehová és zárd magadra az ajtót otthon?

Nem kell, hogy megfoszd magad a vezetés élményétől. A megoldás sokkal egyszerűbb, mint gondolnád.

Érdekel, hogy spórolhatnál minden kilométeren anélkül, hogy autót váltanál vagy kevesebbet vezetnél?

Akkor kattints és máris mutatjuk a részleteket.”

Pláne ott működik remekül a formula, ahol sokakkal versenyzel a figyelemért. Facebook, Instagram vagy LinkedIn posztokhoz tökéletes.

Használd egészséggel.

Ne használd ugyanazt a tucat rém unalmas dolgot, amit minden konkurensed.

Hozd lázba az embereket azzal, hogy frissebbet, kreatívabbat, mást nyújtasz!

Tudod, a marketing a vevőid nyelvén az igazi!

Peti

Vélemény, hozzászólás?