📹#29. Youtube és szövegírás 3 millió nézőnek (Mester Márk & Nyiri Donát)

Youtube szövegírás, mint létező fogalom? Tudtad, hogy minden Youtube videó alappillére a szövegírás? Legtöbbször a spontánnak látszó videós tartalmak mögött is kőkemény copywriting dolgozik.

Youtube és szövegírás 3 millió nézőnek

A Szöveg és Profit podcast legújabb adásában a Tízes lista Youtube csatornakét illusztris képviselője Mester Márk és Nyiri Donát mesélnek arról, hogyan zajlik a felkészülés folyamata 1-1 videó előtt. 

Néhány megdöbbentő kulisszatitok mellett elárulják azt is, milyen arányban alkalmaznak előre megírt szövegeket a felvételek során és miként tudják folyamatosan fenntartani a figyelmet.

Hallgasd meg az epizódot, amelyből kiderül, hogy: 

  • Hogyan indult a Tízes lista Youtube csatorna?
  • Van-e különbség a tartalomfogyasztási szokások között a különböző platformokon? 
  • Mi az a “hook”, avagy mivel lehet rávenni a nézőt, hogy végignézze a videót?
  • Meg lehet-e előre jósolni egy tartalom sikerét?
  • Milyen eszközökkel tudod megragadni majd újra felkelteni a lankadó figyelmet
  • Forgatókönyv írásnál számít-e a mondatok hossza?
  • Miért tart több órás meetingeket a Tízes lista csapata egy-egy Youtube videó címadásáról?

Kérdeznél a vendégektől?

Itt tudod megtenni:

Tízes lista honlapja:⁠https://tizeslista.hu/⁠

Youtube csatorna elérhetősége: ⁠https://www.youtube.com/channel/UCEjwheEK9lMWgQOKFGgr0xw⁠

Hasznosnak találtad az adást? Akkor ezeket az epizódokat is annak fogod!

Ebben az adásban a történetmesélés kiemelkedő szerepéről mesélek a szövegírásban: 

⁠https://open.spotify.com/episode/6yaOWXp07TkrG9C3R6IjTs⁠

Az alábbi epizódban pedig az a magyar vállalkozás volt a vendégem, aki már a ChatGPT előtt AI alapú szöveg generáló szoftvert hozott létre: ⁠https://open.spotify.com/episode/0msswrHXycMWYXnGH3WZwZ