Létezik az a marketing eszköz, ami akkor is bevételt termel, amikor alszol?
Létezik bizony: ez a PPC!
A Szöveg & Profit podcast legfrissebb epizódjában Ónodi Dorina, a PPC hirdetések feketeöves mestere avat be minket abba, hogyan és kinek érdemes ezt a különleges marketingeszközt használni.
PPC vérprofin, amivel szintet léphet a businessed
Ha Te is úgy érzed, hogy ráférne a Facebook vagy Google hirdetéseidre egy kis tuning, akkor jó helyen jársz! A gyakorlati tippek mellett ugyanis a legnagyobb buktatókat is segítünk elkerülni.
Hallgasd meg az adást, amiből kiderül, hogy:
- Mivel foglalkozik valójában egy PPC szakértő?
- Milyen szempontokat érdemes mérlegelni, amikor hirdetési felületet választunk?
- Mi az a módszertan, amit a hirdetési szövegeknél javasolt alkalmazni?
- Kell-e a Facebook kreatívra szöveg?
- Tényleg elengedhetetlen lépés a tesztelés?
- Mekkora minimum büdzsét célszerű a PPC-re szánni?
- Mi az a pont amikor egy KKV vagy mikrovállalkozás megérett a PPC hirdetésre?
Indítsd el a Szöveg & Profit podcast epizódját a részletekért!Kérdeznél a vendégtől? Itt tudod megtenni: https://brandvibe.hu/
Iratkozz fel a műsor adásaira a kedvenc podcast lejátszódban:
Spotify: https://open.spotify.com/show/7jas3Wyr2DDOqdiPlaBFp0
Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/hu/podcast/kkv-fm/id1548539229


