Létezik az a marketing eszköz, ami akkor is bevételt termel, amikor alszol?
LĂ©tezik bizony: ez a PPC!
A â Szöveg & Profit podcastâ legfrissebb epizĂłdjĂĄban Ănodi Dorina, a PPC hirdetĂ©sek feketeöves mestere avat be minket abba, hogyan Ă©s kinek Ă©rdemes ezt a kĂŒlönleges marketingeszközt hasznĂĄlni.
PPC vérprofin, amivel szintet léphet a businessed
Ha Te is Ășgy Ă©rzed, hogy rĂĄfĂ©rne a Facebook vagy Google hirdetĂ©seidre egy kis tuning, akkor jĂł helyen jĂĄrsz! A gyakorlati tippek mellett ugyanis a legnagyobb buktatĂłkat is segĂtĂŒnk elkerĂŒlni.
Hallgasd meg az adĂĄst, amibĆl kiderĂŒl, hogy:
- Mivel foglalkozik valĂłjĂĄban egy PPC szakĂ©rtĆ?
- Milyen szempontokat Ă©rdemes mĂ©rlegelni, amikor hirdetĂ©si felĂŒletet vĂĄlasztunk?
- Mi az a módszertan, amit a hirdetési szövegeknél javasolt alkalmazni?
- Kell-e a Facebook kreatĂvra szöveg?
- Tényleg elengedhetetlen lépés a tesztelés?
- Mekkora minimum bĂŒdzsĂ©t cĂ©lszerƱ a PPC-re szĂĄnni?
- Mi az a pont amikor egy KKV vagy mikrovållalkozås megérett a PPC hirdetésre?
IndĂtsd el a Szöveg & Profit podcast epizĂłdjĂĄt a rĂ©szletekĂ©rt!KĂ©rdeznĂ©l a vendĂ©gtĆl? Itt tudod megtenni: â https://brandvibe.hu/
Iratkozz fel a mƱsor adåsaira a kedvenc podcast lejåtszódban:
Spotify: â https://open.spotify.com/show/7jas3Wyr2DDOqdiPlaBFp0â
Apple Podcast: â https://podcasts.apple.com/hu/podcast/kkv-fm/id1548539229