fbpx

📌 Bűvös szövegíró formulák

Léteznek olyan varázspirulák, amik serkentik az eladást?

Naná, ezek a szövegíró formulák. Mutatom hogyan működnek!

A Szöveg & Profit podcast legújabb epizódjában 5 copywriting technika rejtelmeit osztom meg veled. A modellek segítségével beléphetsz abba a párbeszédbe, ami az olvasód fejében történik és kezedbe veheted az irányítást. Ha alkalmazod a formulákat, akkor a csapongó szövegeid egy szempillantás alatt átlátható, eladást serkentő olvasnivalóvá válnak.

Az adásban választ kaphatsz arra, hogy:

• Mire jók a szövegíró formulák és mikor érdemes őket használni?

• Milyen általános sales technikák használhatók a szövegírás során is?

• Hogyan alkalmazható az AIDA modell?

• Mi a különbség az AIDA és az AIDCA formula között?

• Miért érdemes kipróbálni a PAS modellt?

• Mit takar a rejtelmes 4P kifejezés?

• Mikor érdemes alkalmazni a QUEST modellt?

Indítsd el a Szöveg & Profit podcast epizódját a részletekért!

Az adásban emlegetett cikk a copywriter formulákról: https://copyhackers.com/2015/10/copywriting-formula/

Néhány említett szövegíró formula:

AIDCA formula

• Attention – Figyelem megszerzése (Kulcsgondolat kiemelése)

• Interest – Érdeklődés felkeltése/Kapcsolódás megteremtése (pl. Problémák felsorolása)

• Desire – Vágy állapot (Jövőkép felfestése)

• Conviction – Meggyőzés (Akkor alkalmazzuk, ha nem könnyen fogyasztható az értékajánlat)

• Action – Kérd a cselekvést

PAS modell

• Problem – Meg kell mutatni a potenciális ügyfél problémáját

• Agitate – Probléma felerősítése

• Solve – Megoldás

4P modell

• Picture – Helyzet bemutatása, vizuális felfestése

• Promise – Fájdalompont nyomkodása, vágyott jövőkép felvázolása

• Proof – Ígéret alátámasztása (garancia, social proof, testimonial)

• Push – Cselekvésre ösztönzés, kockázati faktorok csökkentése

QUEST modell

(Qualify the prospect)

• Q – Célközönség aktuális helyzetének felmérése

• U – Célközönség megértése (milyen állapotban van)

• E – Edukáció, útmutatás

• S – Stimuláció, ösztönzés

• T – átmenet stimulálása, segítségnyújtás

Hasznosnak találtad az adást? Akkor ezeket az epizódokat is annak fogod!

Ebben az epizódban mesélek arról, hogyan tudsz ütős facebook hirdetéseket írni:

Itt pedig a buyer persona alkotás rejtelmeibe vezetlek be:

—————————————————————————————————————–

Ha kérdeznél a Szöveg & Profit podcast házigazdájától, keresd őt a www.szovegesprofit.hu weboldalon, vagy a hello@szovegesprofit.hu email címen.

Iratkozz fel a műsor adásaira a kedvenc podcast lejátszódban:

Spotify: https://open.spotify.com/show/7jas3Wyr2DDOqdiPlaBFp0

Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/hu/podcast/kkv-fm/id1548539229

Szeretnél minden héten ilyen tartalmakat?

Iratkozz fel, és legalább heti egy "én írok, Te Keresel" levél menni fog az inboxodba.

Aggódnod nem kell, eszem ágában sincs spammelni, a levélszemetet én is utálom. Ha mégsem tetszik a kontent, bármikor leiratkozhatsz. De azon leszek, hogy még csak ne is gondolj erre.

Kovács Péter

hello@szovegesprofit.hu

Foglalj időpontot. (kattints)

Foglalj időpontot. (kattints)

Kapcsolódó cikkek

Add meg, hová küldhetem az e-bookot

KÉRDEZNÉL? AJÁNLATOT KÉRNÉL?

Köszönöm az érdeklődésed előre is, hálás vagyok.

Töltsd ki az alábbi űrlapot, írd meg miben segíthetek. Amint időm engedi, válaszolok…

Addig is nézz körbe a blogon, vagy hallgass bele a podcast adásokba.

Barátsággal: Kovács Peti

Egy uncsi ajánlatot világbajnok szöveggel is nehéz eladni. De ha az ajánlatod ellenállhatatlan, akkor vinni fogják, mint a cukrot! 

"KERESZTAPA AJÁNLAT INGYENES MINIKURZUS"

Nálad is csak 24 óra egy nap, de feladatból (és problémából) hegyek tornyosulnak előtted?

"profit keresel, akinek bízhatsz a tudásában?"

Őszinteség, felelősségvállalás, az adott szó betartása – jogos, ha ezeket alapból elvárod egy szövegírótól.

"ígéretekből volt elég, neked eredmény kell?"

Add meg, hová küldhetem a sablonokat