Black Friday van. Ennek apropóján évek óta megénekelt marketing igazság, ismered?
Mi az árverseny legnagyobb veszélye?
Az, hogy megnyered!
Profitgyilkos akciók, egymás alá ígérő konkurensek, állandó engedményekhez szoktatott vevők. Sötét örvény, amiből csak rosszul jöhet ki minden magyar KKV.
Akiknek szívemen viselem a sorsát. Szeretem elhinni, hogy a modern gondolkodású kisvállalkozói réteg pozitív irányba tolhatja a gazdaságot. Talán ezért zaklatott fel az elmúlt napok Black Friday cunamija.
Ne érts félre…
Nem a Black Friday „intézménye” csesz fel.
Megértem, hogy hajtani kell a boltot. Azt is vágom, hogy lehet ezt okosan is. Itt van a bögrés webshop ügyfelem, aki ezekben a percekben dönt ép rekordokat:
„Fekete Péntek őrület van” – írta tegnap, alig bírják feldolgozni a rendeléseket.
A bűnrossz Black Friday hirdetések zavarnak. Amikor nulla kreativitás tükröződik egy hirdetés szövegén. Azon túl, hogy ráaggatják a Black Friday címkét.
Közben meg tudod jól, hogy jövő héten ugyanúgy akcióznak. Csak más lesz a név.
Na de nem vekengek ezen többet. Olvasd el a cikket, ha jobban, értéket adva, máshogy szeretnél marketingezni.
Jut eszembe…
A héten egy másik cikkem is megjelent a Minneren. Ha szabadúszó szövegíró karriert tervezel, olvass bele a hétvégén.
Ne feledd, a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi.
Peti
U.i.:
Jól jönne a segítség a marketingszövegeidhez? Kattints, aztán beszéljünk róla.
Tudtad, hogy van egy marketingszövegírás képzésem? Nézz rá, mert segít írni magadnak egy medencét (vagy amit csak szeretnél).