Nincs ötleted, hogy milyen tartalommal pörgesd fel a céges blog látogatottságát?
Akkor hallgasd meg a beszélgetést, amiben nem csak szövegírói, hanem marketing stratégiai tapasztalatokat is megosztunk!
Céges blog, ami pénztermelő gépezetként működik?
A Szöveg és Profit podcast legfrissebb adásában a blogolásról lesz szó, méghozzá Diószegi „Számvető” Dániel tolmácsolásában.
Dani egy rendhagyó vállalkozó, ugyanis a blogjával épített fel egy céget és nem fordítva.
Mi az a szemlélet, amivel ki tudott emelkedni a tömegből? Mire érdemes a cikk írás kapcsán kiemelten figyelni? Az epizódból megtudhatod, ahogyan az is, hogy van-e a szöveges tartalmaknak jövője.
Blog építés lépésről lépésre
Hallgasd meg az adást, amiből kiderül, hogy:
• Milyen olvasási szokások jellemzőek manapság?
• Melyek azok a szempontok, amikre érdemes figyelni a cikkírás során?
• Van-e optimális hossza, nyelvezete egy szövegnek?
• Mi az a SEO optimalizálás és mekkora a jelentősége valójában?
• Hogyan lehet bekerülni a Google hírekbe?
• Hosszú távon mi tartja meg az olvasókat?
Indítsd el a Szöveg & Profit podcast epizódját a részletekért!
Kérdeznél a vendégtől?
Itt tudod megtenni:
A Számvető blog honlapja: https://www.szamveto.hu
Diószegi Dániel LinkedIn oldala: https://www.linkedin.com/in/d%C3%A1niel-di%C3%B3szegi-356a7111b/
Hasznosnak találtad az adást? Akkor ezeket az epizódokat is annak fogod!
Ebben az epizódban a megváltozott olvasási szokásokról és az ehhez kapcsolódó szövegírási praktikákról mesélek bővebben:
https://open.spotify.com/episode/6Iclc1U2VVUWMEqbQVdJOH?si=SfvsDhNETUiawBErWnRgXA
Az alábbi epizódban pedig a buyer persona alkotás rejtelmeiről esik szó:
https://open.spotify.com/episode/3bbTaljPYXiCLg0SG8SYNF?si=ggX4SWNKQ_WIM1FTZyQrRg
Ha kérdeznél a Szöveg & Profit podcast házigazdájától, keresd őt a hello@szovegesprofit.hu email címen.