fbpx

Mit taníthat neked egy suttyó vállalkozó?

Ismersz milliárdos egyetemi professzort? No, és van olyan vállalkozó ismerősöd, aki faék egyszerű logikával keres milliókat?

A kérdést két héttel ezelőtt szegezték nekünk egy kapcsolatépítő rendezvényen az A38 Hajón.

Ha jól tippelek, hozzám hasonlóan neked sincs tucatnyi milliárdos egyetemi professzor ismerősöd.

De olyat tudnál mutatni, aki bár látszólag arcpirítóan egyszerű aggyal van megáldva, mégis sikert sikerre halmoz a businessében. (A lopás-család dolgot most hagyjuk ki a képből.)

Hogy mi a titka ezeknek az embereknek? Az, hogy nem bonyolítják túl!

Egyszerűen, lényegre törően, célzottan fogalmaznak. Amikor bemutatkoznak, amikor értékesítenek, vagy amikor online marketingszöveget írnak. Én pedig most arra buzdítalak, hogy tanuld el tőlük ezt az egyszerűséget!

Hogy miért?

  • Mert az egyszerűség gyönyörködtet.
  • Mert minél egyszerűbb egy marketingszöveg, annál könnyebben értik meg a vevőid.
  • Mert minél könnyebb a megértés, annál eredményesebb az értékesítés.

„Cégünk gépjárművek menet közbeni teljesítményoptimalizálással foglalkozik a gumiabroncsok összetételére, futófelületére és kapacitására specializálva”

„Segítünk kiválasztani azt a gumit, amivel télen-nyáron biztonságosan autózhatsz”

Melyiket érted meg hamarabb? Honnan kérnél inkább ajánlatot? Ugye-ugye…

Hogyan egyszerűsítsd a marketingszövegeid?

Először is tedd a szövegeid olvashatóbbá. Használj rövid mondatokat. 2-3 tagmondatonként inkább törd el a gondolatot és kezdj új mondatot. Úgy könnyebb olvasni a szövegeid.

Blogolásnál, e-maileknél, hirdetéseknél mindig tagolj. A szöveged legyen szellős. Tudjam scannelni a lényeget.

Másrészt tedd érthetővé a nem hétköznapi fogalmakat. Ehhez használj szemléletes hasonlatokat. Ehhez jóbarátként az „olyan, mint…” szófordulat lesz a segítségedre:

  • A marketingszövegírás olyan, mint személyesen eladni. Csak írott szöveggel teszed.
  • Az egészségpénztár olyan, mint egy védőháló. Segít, ha pénz kell az egészségedhez.
  • A Facebook-pixel olyan, mintha nyomkövetőt raknál a látogatóidra.

Egyszerűsíts, és Tiéd lesz a világ!

/Jut eszembe, ezt a héten hallgattam. Kétszer is. Segített megérteni, melyik fázisban tartok a vállalkozói utamon. Ezért neked is szívből ajánlom./

Mert a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!

Peti

U.i.:

Jól jönne a segítség a marketingszövegeidhez? Kattints, aztán beszéljünk róla.

Tudtad, hogy van egy marketingszövegírás képzésem? Nézz rá, mert segít írni magadnak egy medencét (vagy amit csak szeretnél).

Szeretnél minden héten ilyen tartalmakat?

Iratkozz fel, és legalább heti egy "én írok, Te Keresel" levél menni fog az inboxodba.

Aggódnod nem kell, eszem ágában sincs spammelni, a levélszemetet én is utálom. Ha mégsem tetszik a kontent, bármikor leiratkozhatsz. De azon leszek, hogy még csak ne is gondolj erre.

Kovács Péter

hello@szovegesprofit.hu

Foglalj időpontot. (kattints)

Foglalj időpontot. (kattints)

Kapcsolódó cikkek

Add meg, hová küldhetem az e-bookot

KÉRDEZNÉL? AJÁNLATOT KÉRNÉL?

Köszönöm az érdeklődésed előre is, hálás vagyok.

Töltsd ki az alábbi űrlapot, írd meg miben segíthetek. Amint időm engedi, válaszolok…

Addig is nézz körbe a blogon, vagy hallgass bele a podcast adásokba.

Barátsággal: Kovács Peti

Egy uncsi ajánlatot világbajnok szöveggel is nehéz eladni. De ha az ajánlatod ellenállhatatlan, akkor vinni fogják, mint a cukrot! 

"KERESZTAPA AJÁNLAT INGYENES GYORSTALPALÓ"

Nálad is csak 24 óra egy nap, de feladatból (és problémából) hegyek tornyosulnak előtted?

"profit keresel, akinek bízhatsz a tudásában?"

Őszinteség, felelősségvállalás, az adott szó betartása – jogos, ha ezeket alapból elvárod egy szövegírótól.

"ígéretekből volt elég, neked eredmény kell?"

Add meg, hová küldhetem a sablonokat