fbpx

Szövegíró technika: csak a lényeget Safranek, jó?

Ma két szövegíró-specifikus dolgot szeretnék neked mondani

Az egyik, hogy nem ma van Black Friday

Még akkor sem, ha már hetek óta a black nem tudom miket tolják az arcunkba.

November 25-e a hivatalos nap. Ha marketingkampányt tervezel és nem az elektronikai árucikkek visszafordíthatatlanul elrontott piacán vagy, akkor elegánsabb jövő péntekre tartogatnod a puskaport.

De az sem baj, ha pont nem érdekel és nem kívánsz beszállni az „akció-akció-akció” felkiáltást tátogó ringlispílbe. Onnan úgyis csak zuhanni lehet.

Egyébként jövő héten a leghülyébb Black Friday hirdetésekből mutatok párat. Elrettentő példaként. Mert mi okosan akarunk marketingezni.

Ez a gondolat át is vezet minket a másik üzenetemhez.

Van ugyanis egy technika, amit elleshetsz a profi újságíróktól. Azért, hogy javítani tudj a cikkeid, posztjaid, leveleid olvasottságán.

Fordított piramis a neve. Arról szól,

  • már a nyitó mondat elején hangsúlyozod a tartalom lényegét;
  • ami azért hasznos, mert hatásosabban szerezheted meg az olvasó figyelmét;
  • aki így érdeklődőbb lesz a kifejtés végig olvasására is.

Nézzünk erre egy példát.

Mondjuk lakberendezéssel foglalkozol és a blogodra akarsz írni egy cikket.

Témád: a kedvezőtlen elrendezés negatív hatással lehet a lakás hangulatára, ezzel a bent élők kapcsolatait is mérgezheti. /Nem tudom, van-e ilyen. De el tudom képzelni, úgyhogy tételezzük fel./

Hogyan érd el, hogy már a nyitó mondatoddal érdeklődést generálj?

Valahogy így:

Önnel is többet veszekszik mostanában a párja? Lehet, hogy erről az otthonuk tehet?
Meglepő, de a rossz elrendezés vitákat szülhet egy háztartásban. Ezeket segítem feloldani a bejegyzésben.”

Előbb a lényeg, hiszen mindenki arra kíváncsi.

Rizsázással csak kockáztatod, hogy a mondandód helyett másra figyeljenek. Nem éri meg.

Mert a szövegírás a vevőid nyelvén az igazi!

Peti

U.i.:

Jól jönne a segítség a marketingszövegeidhez? Kattints, aztán beszéljünk róla.

Tudtad, hogy van egy szövegíró képzésem? Nézz rá, mert segít írni magadnak egy medencét (vagy amit csak szeretnél).

Szeretnél minden héten ilyen tartalmakat?

Iratkozz fel, és legalább heti egy "én írok, Te Keresel" levél menni fog az inboxodba.

Aggódnod nem kell, eszem ágában sincs spammelni, a levélszemetet én is utálom. Ha mégsem tetszik a kontent, bármikor leiratkozhatsz. De azon leszek, hogy még csak ne is gondolj erre.

Kovács Péter

hello@szovegesprofit.hu

Foglalj időpontot. (kattints)

Foglalj időpontot. (kattints)

Kapcsolódó cikkek

Add meg, hová küldhetem az e-bookot

KÉRDEZNÉL? AJÁNLATOT KÉRNÉL?

Köszönöm az érdeklődésed előre is, hálás vagyok.

Töltsd ki az alábbi űrlapot, írd meg miben segíthetek. Amint időm engedi, válaszolok…

Addig is nézz körbe a blogon, vagy hallgass bele a podcast adásokba.

Barátsággal: Kovács Peti

Egy uncsi ajánlatot világbajnok szöveggel is nehéz eladni. De ha az ajánlatod ellenállhatatlan, akkor vinni fogják, mint a cukrot! 

"KERESZTAPA AJÁNLAT INGYENES GYORSTALPALÓ"

Nálad is csak 24 óra egy nap, de feladatból (és problémából) hegyek tornyosulnak előtted?

"profit keresel, akinek bízhatsz a tudásában?"

Őszinteség, felelősségvállalás, az adott szó betartása – jogos, ha ezeket alapból elvárod egy szövegírótól.

"ígéretekből volt elég, neked eredmény kell?"

Add meg, hová küldhetem a sablonokat