Mi a „lendkerekes marketing gépezet” ismérve? – erre a kérdésre kerestük a választ a KKV FM podcast egykori adásában Csepregi Balázzsal, a SalesAutopilot ügyvezetőjével.
Lendkerekes marketing a vállalkozásodban
Minden bizonnyal számodra is lesz néhány homlokra csapós pillanat, ha próbáltál már ügyfeleket szerezni.
Hogyha kíváncsi vagy mitől lesz egy üzenet igazán ütős, hogyan lehet folyamatokat építő folyamatokat és célravezető hírlevél adatbázist létrehozni – akkor tarts velünk!
Többek ezekre a kérdésekre kaphatsz választ, konkrét példákkal fűszerezve:
• Melyek a legszükségesebb automatizációs folyamatok?
• Hogyan és mikor építs adatbázist, ha eredményeket szeretnél elérni?
• Mi a legfőbb különbség az amerikai és a magyar üzleti gondolkodás között?
• Mitől jó egy lead magnet (vevő mágnes)? Számít-e a formátuma?
• Mit tanulhatunk a vevőinktől? Mit és miért érdemes tőlük kérdezni?
• Milyen gyakran küldjünk hírlevelet?
• Honnan ismerhető fel a jó tárgymező?
• Kinek való a SalesAutopilot? Hogyan segíti a növekedést?
Ahogy azt a beszélgetés során is kiemeltük, „ne akard megváltoztatni az emberek viselkedését a lényegtelen részletekben”! Arra fókuszálj, ami valóban érdekli őket, így tudsz hiteles és meggyőző maradni.
Segédletek a megvalósításhoz
Az adásban is említett SAPI próbaverziót itt éred el: https://www.salesautopilot.hu/ingyenes-kiprobalas/
Amennyiben a Tudásbázist szeretnéd fellapozni, akkor itt tudod megtenni: https://support.salesautopilot.com/hc/hu
Ha pedig Balázstól kérdeznél, akkor ezen az elérhetőségen teheted meg: csepregi.balazs@salesautopilot.hu