Miért fontos a Marketing Évtervezés?
Ha tervezünk, akkor nagyságrendekkel jobb eredményeket tudunk elérni és nem csak sodródunk az árral.
Aranyszabály, mégis a legtöbben félvállról veszik a marketingtervezést.
Marketing évtervezés, ami nekem bevált
A Szöveg és Profit podcast legújabb adásában arról mesélek, hogy mi különbözteti meg az üres álmodozást a stratégiai tervezéstől.
Valamint arról, hogy mi szükséges ahhoz, hogy a kapkodás helyett nyugodtan hátradőlve, konkrét cselekvési tervvel felvértezve köszönthesd az újévet.
Érdemes extra energiát befektetni, mert utána sokszorosan arathatod le a babérokat.
Ízelítő az epizód tartalmából
Hallgasd meg az adást, amelyből kiderül, hogy:
- Mikor érdemes az évtervezésnek nekikezdeni?
- Mi a különbség az álmodozás és a konkrét tervezés között?
- Hány platformon kommunikálj és milyen gyakorisággal?
- Milyen szempontokat érdemes átgondolni az évtervezés során?
- Hogy néz ki ideális esetben egy tartalomnaptár?
Indítsd el a Szöveg & Profit podcast epizódját a részletekért!
Az epizód során említett linkek:
Itt tudsz feliratkozni a hírlevélre: https://szovegesprofit.hu/en-rok-te-keresel-szovegiro-tippek/
Ez pedig az első extra epizód: https://open.spotify.com/episode/1esX7TznHR5iVcmBreR274?si=jYRJbtZqRQ2ME_PGhFg8GA
Hasznosnak találtad az adást? Akkor ezeket az adásokat is annak fogod!
Ebben az epizódban olyan praktikákat osztok meg, amelyek segítenek, ha épp ötlethiányban szenvedsz:
https://open.spotify.com/episode/4107zkydxr1g6NkbwQFCOK?si=vOHZpbrZSuCFAPndyLW1Cw
Ebben az adásban pedig Domján Enikő Mária avat be minket a márkaépítéssel kapcsolatos legféltettebb titkaiba:
https://open.spotify.com/episode/4c5HZXZtWHpvA1XEKKerjE?si=bKtyf5UnT5O215_vxqysOQ