fbpx

Hogyan keress pénzt a Magyar Marketing Fesztivál Facebook hirdetéseivel?

Egyesek savazzák, mások imádják. Személy szerint semleges vagyok, ha a Magyar Marketing Fesztivál eseményéről van szó. Azt viszont izgalmasabbnak találom, milyen marketing fogásokat lehet ellesni egy marketinges fesztiváltól.

Mivel a Facebook INGYENES platformján bárkinek a hirdetései elérhetők, így a Magyar Marketing Fesztivál kommunikációja is elemezhető. Tarts velem és keress pénzt azzal, hogy megtanulsz legalább! ilyen hatásosan hirdetni online.

/A félreértések elkerülése végett ez a cikk nem promóció és nem kéretlen kritika.
Egyetlen célja segíteni neked abban, ha fejlődni szeretnél a marketingben és ezt nem valami száraz semmitmondó unalmas formátumban akarod elérni./

Mi is az a Magyar Marketing Fesztivál?

Magyarország legnagyobb, KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválja” – olvasható a fesztivál landing oldalának címsorában. Ennél frappánsabban nehéz volna megfogni az esemény lényegét.

Ha még nem vettél részt rajta, akkor egy KKV-specifikus üzleti konferenciát képzelj el. Néhány száz cégvezető, döntéshozó, marketinges társaságában. Előadásokkal, kiállítókkal, kerekasztal beszélgetésekkel és networking programokkal a Lurdy Konferencia-központban.

Aki részt vesz rajta, jellemzően a következők miatt teszi:

  • Marketing- és üzleti trendekről szóló előadásokra tudsz beülni.
  • Van networking, így üzleti kapcsolatokra tehetsz szert.
  • A kiállítóknál kedvezményes ajánlatokat csíphetsz meg.
  • Külön érdekesség a Női vállalkozók találkozója 2023 program.
  • Több teremben zajlanak az események, tehát mindenki maga dönthet, mit néz meg.

Mindezt 20 ezer forint körüli jegyárért cserébe. Aki teleírt jegyzetfüzettel és jónéhány begyűjtött névjeggyel megy haza, akár az árát is visszakeresheti.

Mi viszont maradjunk a cikk felütésénél. Nézzük meg, mit tanulhatsz annak a rendezvénynek a Facebook hirdetéseiből, amelyik a legújabb marketing irányokat hozza el kis hazánkba.

Mi minden kell egy Facebook hirdetés eredményességéhez?

Mindenekelőtt az, hogy kristálytiszta képed van a hirdetés céljáról. Facebook hirdetéssel ne egyből az eladás legyen a célod. Mindenekelőtt figyelmet kell szerezned. Azt kell elérned, hogy a buyer personád megálljon a hírfolyam görgetésével, odafigyeljen az üzenetedre és kattintson a landing oldaladra.

Amire szükség lesz mindehhez:

  • Tudnod kell, mire kíváncsiak a vevőid.
  • Néhány figyelemfelkeltő vizuális elem (fotó vagy videó).
  • Figyelemmágnes szöveg, amivel fokozod az érdeklődést.
  • Call to Action, avagy kattintásra kell bírnod az embereket.

Amilyen egyszerűen hangzik, olyan könnyű elrontani.

Ezért nem szégyen másoktól tanulni a mesterségét. Lássuk, hogyan dolgozott a Magyar Marketing Fesztivál hirdetéskezelő csapata.

Magyar Marketing Fesztivál videós hirdetés, amit Te is modellezhetsz

Ne másold, modellezd! Ez fontos. Másolni szégyenteljes, modellezni okos dolog. Jelen esetben a videós Facebook hirdetési formátum az, amit a figyelmedbe ajánlok.

Egyrészt sokkal könnyebb megcsinálni, mint hiszed. A Facebook algoritmusai is jobban tolják a videót, így több elérést hozhat. Ráadásul nem kell egyből profi videóst hívni, elkezdheted kicsiben is:

  • a Canva felületén összerakhatsz egy INGYENES videót;
  • megfogalmazhatsz egy lényeges üzenetet a saját mobilod kamerájába nézve;
  • vagy kérhetsz segítséget egy videós ismerőstől, aki nem horror áron dolgozik.

Nézz csak rá a Fesztivál videós hirdetésére. Nem több egy imázs videónál a tavalyi rendezvényről, mégis lefogadom, hogy sokan végig nézik. Vagyis figyelmet generál.

Lássuk, mit tanulhatsz a szövegezésből:

⏰ MÉG NINCS jegyed! ⏰ Bemutatjuk a 2023-as üzleti- és marketingtrendeket! 🎯 1500+ cégvezető, 50+ kiállító, moderált kapcsolatépítés, akár 100 új partner 1 nap alatt. ️🥇 30+ TOP-szakértő előadása. 🔥 Női vállalkozók találkozója 2023! 3️⃣2️⃣1️⃣…2023.01.19. – Évente csak 1x! A konkurensed ott lesz ⚠️

Amit elcsíphetsz belőle:

Ismeri a célközönség igényeit, miszerint a célközönség a 2023-as üzleti és marketingtrendekre kíváncsi.

A „100 új partner 1 nap alatt” üzenettel a kapcsolatépítés igényére is épít. Ügyfélismeretből 5-ös!

Amit Te ügyesebben is csinálhatsz:

A nyitás és befejezés kérdőjellel még jobb lenne. Kérdésekkel hatásosabban ültethetsz be kulcsgondolatokat a fejekbe.

„Még nincs jegyed? Vajon a konkurensed ott lesz?” – valljuk meg, így jobban megpiszkálhatók az emberek.

A Magyar Marketing Fesztivál fotós Facebook hirdetéseinek tanulságai

⛔ Neked fontos a céged? ⛔ 2023.01.19. 📌 1500+ döntéshozó, 30+ gyakorlatias előadás a 2023-as marketing- és üzleti trendekről, ~100 új üzleti partner az egész napos moderált kapcsolatépítésen, 50+ standos szakkiállítás egyedi ajánlatai. 📌 A jegyár kedvezmény formájában levásárolható! 📌 Női vállalkozók találkozója 2023 🏁 A konkurensed vajon itt lesz? ⬇⬇⬇

Amit elcsíphetsz belőle:

Így kell figyelmet szerezni a hirdetés vizuális anyagával. Sokan azért mennek majd, mert az előadók közül kíváncsiak valakire. Válassz Te is olyan vizuális anyagot, ami hatásosan tükrözi a közönség érdeklődését.

Amit akár ügyesebben is csinálhatsz:

Mivel a fotó rövidebb ideig tartja a figyelmet, mint egy videó, így a szöveg lehetne hosszabb is. Sokkal hosszabb.

Plusz jócskán van bajom azzal, hogy pl. a „Neked fontos a céged?” típusú gondolatok csak be vannak dobálva, de nincsenek kifejtve. Hatásosabb, ha egy gondolatra építed fel a hirdetésed, de azt jól kifejted.

🎯 2023.01.19-én újra bemutatjuk a legújabb, 2023-as üzleti- és marketingtrendeket! 🏁 Menj biztosra, készülj fel velünk 1 nap alatt a 2023-as újdonságokra, kihívásokra!

⭐ 1500+ döntéshozó ⭐ 30+ exkluzív előadó ⭐ 50+ kiállító ⭐ moderált kapcsolatépítés, akár 100 új partner! 👫 Női vállalkozók találkozója ⭐ 2023.01.19. – Évente csak 1x! 🎁 Nézd meg a programot és az előadókat ↘️↘️↘️ ~10ezer cégvezető nem tévedhet ️️🏆 A konkurensed ott lesz!

Amit elcsíphetsz belőle:

A felütés itt is rendben van, plusz a fotóhasználat sem rossz. A célközönség magára ismerhet: „Jé, akár én is lehetnek az öltönyös úr a fotón!” Használj bátran olyan vizuális anyagokat, amelyek a hasonlóságra építenek.

Amit akár ügyesebben is csinálhatsz:

Fájdalmasan rövid ez is, de erről már volt szó fentebb. Bár a „Nézd meg a programot és az előadókat” szöveg ott van, ez mégsem igazi Call to Action. A saját hirdetéseid mindig zárd le azzal, hogy kéred a kattintást, felvázolod a következő lépést.

Így csinálhatod jobban a saját Facebook hirdetéseidet

Először is ne félj hosszabb szöveget írni a hirdetéseidhez. Pár soros összevissza üzenetekkel nehéz figyelmet szerezni. Írj olyan hirdetésszövegeket, amelyek felérnek egy érdekes poszt színvonalával:

  • elmondhatsz egy történetet, az emberek imádják a sztorikat;
  • kifejthetsz egy tanulságos gondolatot;
  • fejtegethetsz egy izgalmas kérdést;
  • vagy meg is botránkoztathatsz másokat azzal, hogy beleállsz egy vitaindító témába.

Persze van itt más is.

A Magyar Marketing Fesztivál hirdetései kissé túlontúl a trendek köré épülnek. Holott több olyan izgalmas téma is akad, amire felfűzhetők lennének alternatív hirdetések:

  • Női vállalkozóként szeretnéd megtalálni a közegedet?
  • 100 új üzleti kapcsolat akár egyetlen nap alatt?
  • A konkurensed itt tanulja magát sikeresre, amíg Te az irodában „vekengsz”?

Tanulság. Ha a terméked / szolgáltatásod több izgalmas mondandót is rejt, futtasd meg azokat is. Teszteld, mire harap leginkább a közönséged.

Konklúzió

„Jó, de az enyém még jobb!” – mondta annak idején Apukám borát kortyolva egy régi osztálytársa. Legyen a célod neked is hasonló, ha a Magyar Marketing Fesztivál hirdetéseire gondolsz. Amelyek bizonyosan jók, de mindig lehet jobbat, hatásosabbat, eredményesebbet alkotni.

Szeretnél minden héten ilyen tartalmakat?

Iratkozz fel, és legalább heti egy "én írok, Te Keresel" levél menni fog az inboxodba.

Aggódnod nem kell, eszem ágában sincs spammelni, a levélszemetet én is utálom. Ha mégsem tetszik a kontent, bármikor leiratkozhatsz. De azon leszek, hogy még csak ne is gondolj erre.

Kovács Péter

hello@szovegesprofit.hu

Foglalj időpontot. (kattints)

Foglalj időpontot. (kattints)

Kapcsolódó cikkek

Add meg, hová küldhetem az e-bookot

KÉRDEZNÉL? AJÁNLATOT KÉRNÉL?

Köszönöm az érdeklődésed előre is, hálás vagyok.

Töltsd ki az alábbi űrlapot, írd meg miben segíthetek. Amint időm engedi, válaszolok…

Addig is nézz körbe a blogon, vagy hallgass bele a podcast adásokba.

Barátsággal: Kovács Peti

Egy uncsi ajánlatot világbajnok szöveggel is nehéz eladni. De ha az ajánlatod ellenállhatatlan, akkor vinni fogják, mint a cukrot! 

"KERESZTAPA AJÁNLAT INGYENES GYORSTALPALÓ"

Nálad is csak 24 óra egy nap, de feladatból (és problémából) hegyek tornyosulnak előtted?

"profit keresel, akinek bízhatsz a tudásában?"

Őszinteség, felelősségvállalás, az adott szó betartása – jogos, ha ezeket alapból elvárod egy szövegírótól.

"ígéretekből volt elég, neked eredmény kell?"

Add meg, hová küldhetem a sablonokat